• Головна
  • Львів’яни почали частіше звертатись на інформаційну довідку
13:12, 25 березня 2013 р.

Львів’яни почали частіше звертатись на інформаційну довідку

Порівняно з минулим роком, кількість звернень на інформаційну довідку Львівської міської ради зросла втричі, про це свідчать підсумки моніторингу роботи за перші два місяця у 2013 році.

«Під час запуску проекту протягом дня надходило до 10 дзвінків, сьогодні - це від 30 до 50 консультацій на день. За січень - лютий 2012 року загальна кількість звернень на інформаційну довідку становила 518 дзвінків, в той час, як у 2013 році вона зросла до 1648.

Найбільше мешканців цікавить результат виконання звернень. Кількість таких звернень зросла з 112 до 466 дзвінків. Також частіше звертаються городяни щодо переліків документів для надання адміністративних послуг та контактів виконавчих органів міської ради, ЛКП», - повідомила начальник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.

«Значна частина дзвінків, які надійшли на інформаційну довідку за січень – лютий 2013 року, стосується надання матеріальної допомоги на виконання депутатських повноважень. Найчастіше мешканців цікавить прізвище депутата, до якого можна звернутися, та графік і місце його прийому. Практично не змінилася кількість дзвінків щодо запису на прийом до керівників виконавчих органів, за два місяці можливістю телефонного запису на прийом до начальників управлінь та директорів департаментів скористалися всього 28 мешканців», - повідомляє консультант телефонної інформаційної довідки Центру надання адміністративних послуг.

Інформаційну довідку у Львівській міській раді створено з метою забезпечення принципу доступності та зручності для суб’єктів звернень в отриманні інформаційно-консультаційної допомоги про порядок надання адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами міської ради. Крім телефонних консультацій, тут обробляють також і електронні звернення, що надходять через веб-портал міської ради,  здійснюють запис на особистий прийом до посадовців в режимі он-лайн.

Крім того, на інформаційній довідці надається послуга «Замов свій візит у Центр», скориставшись якою мешканці можуть замовити день і конкретну годину свого візиту у Центр надання адміністративних послуг для того, щоб бути прийнятим позачергово.

Нагадаємо, скористатися послугами інформаційної довідки Львівської міської ради можна зателефонувавши за номером 032 297 57 95 або 1580 (гаряча лінія міста, на якій вас з’єднають з відповідальним консультантом).  Графік роботи консультантів довідки: понеділок – четвер: 9:00 – 18:00, п’ятниця: 9:00 – 16.45. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...