• Головна
  • Бухгалтерія для стартапу. Бухгалтерський аутсорсинг
Новини компаній
15:00, 27 лютого 2020 р.

Бухгалтерія для стартапу. Бухгалтерський аутсорсинг

Новини компаній
Бухгалтерія для стартапу. Бухгалтерський аутсорсинг

Бухгалтерія це невід'ємна частина життя будь-якого стартапу. Вам знадобиться інформація про економічний стан вашого бізнесу, адже спектр бухгалтерських питань дуже широкий: скільки грошей на розрахунковому рахунку, скільки очікується надходжень, кому дзвонити і вимагати гроші за відвантажений ще в минулому місяці товар, скільки грошей запланувати на майбутню виплату зарплати з урахуванням раніше сплачених авансів.

Крім того вам необхідно надавати бухгалтерську інформацію в різні державні органи: Податкову службу, Фонд соціального страхування, Пенсійний фонд.

Дуже важливо вирішити хто буде цим займатися. Адже підприємцю при запуску нового стартапу доводиться вирішувати безліч питань і часто бракує часу на бухгалтерський облік. Основна увага зосереджена на головних функціях стартапу, а не адміністративних питаннях, на кшталт бухгалтерії. Тому є сенс залучити досвідчених фахівців для ведення бухгалтерії стартапу. Але яким чином це зробити?

Перше що приходить на думку, це бухгалтер в штаті. Плюсом звичайно є те, що він завжди поруч, в близькій доступності. Але в той же час йому потрібно забезпечити робоче місце, купити необхідне бухгалтерське ПЗ, передбачити відпустки і лікарняні, проходити курси підвищення кваліфікації. Не всі стартапи можуть дозволити собі такі ризики і витрати, особливо на початковому етапі.

Альтернативою може послужити бухгалтерський аутсорсинг. Однією з основних переваг такого підходу є високий рівень відповідальності. Адже штатний бухгалтер або навіть фрілансер може в будь-який момент звільнитися або розірвати договір співпраці, причому помилки в його роботі можуть проявитися пізніше (іноді набагато пізніше), тому просто не до кого висувати претензії. У випадку з аутсорсингом бухгалтерських послуг подібні проблеми не виникають, оскільки ви працюєте з юридичною особою.

Якщо в компанії, яка надає бухгалтерські послуги, змінюються співробітники, то це ніяк не впливає на її відповідальність перед клієнтами. До речі, після звільнення штатного бухгалтера керівництву компанії потрібно буде витрачати час на підбір нового співробітника. При аутсорсингу бухгалтерії подібних проблем не виникає.

В цьому випадку не потрібно і контролювати роботу бухгалтера. Керівництво компанії може сконцентруватися на вирішенні важливих для нього завдань, а всім, що стосується бухгалтерії, буде займатися бухгалтерська компанія.

Як правило, у випадку з бухгалтерским аутсорсингом витрати компанії на ведення бухгалтерського обліку нижче в порівнянні з тим варіантом, коли бухоблік ведуть штатні співробітники.

Це пов'язано з такими факторами:

  • немає необхідності обладнати робоче місце бухгалтера (бухгалтерії) і нести поточні витрати, пов'язані з фінансуванням його діяльності;

  • не потрібно платити за оновлення бухгалтерських програм і баз;

  • не потрібно оплачувати курси підвищення кваліфікації свого бухгалтера;

  • не потрібно платити податки з ФОП бухгалтера (бухгалтерії);

  • не потрібно виплачувати премії — щомісяця просто виплачується фіксована сума, що, звичайно, може переглядатися після збільшення обсягів робіт з ведення бухобліку.

Компанія «Еномі Консалтинг» має великий досвід надання бухгалтерських послуг в Україні . Крім бухгалтерії для стартапу пропонуємо також:

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Високі оцінки користувачів за Достовірність
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...