19:16, 22 лютого 2019 р.
Чому львів’яни не можуть проголосувати за електронні петиції
Єдина система місцевих петицій — це інструмент громадського впливу, який з’явився в Україні відносно недавно — 22 лютого 2016 року і за останні кілька років набрав популярності серед мешканців Львова. Лише станом на початок лютого до Львівської міськради зареєстрували 30 звернень.
Втім, львів’яни і, зокрема, читачі 032.ua неодноразово скаржилися, що не можуть підтримати е-петицію на Єдиній системі місцевих петицій. У зв’язку з цим кореспондент нашого сайту вирішив з’ясувати, що за проблема виникає при голосування і як це виправити.
Як розповіла у коментарі для 032.ua спеціаліст з програм Фонду Східна Європа і національний модератор Єдиної платформи електронної демократії Олександа Піденко, масової проблеми в роботі сервісу не було.
Чому відвідувачі не могли проголосувати за петицію?
За словами Олени Піденко, зазвичай єдина проблема при голосуванні, яка могла б виникнути, це з реєстрацією. Коли людина раніше реєструвалася, але забула пароль чи пошту і тепер не може зайти в систему. У такому разі потрібно звертатися на електронну пошту технічної підтримки — edem@eef.org.ua.
Чому при натисканні “проголосувати” повертало на головну сторінку?
Це тому, що Львів запровадив вхід з допомогою банківської системи ідентифікації або ЕЦП. Така авторизація допомагає повністю ідентифікувати людину. До цього була реєстрація за мобільним телефоном або електронною поштою. Деякі користувачі цим зловживали, створюючи фейкові акаунти. Була помічена дивна активність, бувало 5-10 голосів в хвилину. Після цього запровадили новий спосіб авторизації.
Що робити, якщо раніше зареєструвався через номер телефону чи електронну пошту?
Зайти в систему з допомогою банківської системи ідентифікації або ЕЦП. Але в системі іноді виникає конфлікт: коли раніше людина заходила по логіну, а тепер через банківську систему ідентифікації, але випадково неправильно вказує свої дані (ім’я, прізвище і електронну пошту), то система не розпізнає людину. В такому випадку потрібно звернутися на електронну пошту технічної підтримки. Працівники видалять старий обліковий запис і тоді користувач зможе створити новий акаунт, використовуючи вхід через банківську систему ідентифікації або ЕЦП.
Для чого тоді на платформі дві кнопки: “Увійти” та “Зареєструватися”?
Орієнтовно наступного тижня кнопку “Увійти” приберуть. Тоді залишиться лише іконка “Зареєструватися” і вона вестиме на нову систему реєстрації через банківську систему ідентифікації або ЕЦП.
Що це за спосіб входу з допомогою “EDEM”?
Це нова платформа, реєстрація на якій дозволяє користуватися всіма сервісами, до якого підключене місто: Єдина система місцевих петицій, системи Громадський бюджет і Відкрите місто, а також новий сервіс Електронні консультації з громадськістю.
Тут система входу спрощена. Потрібно один раз зареєструватися з допомогою банківської системи ідентифікації або ЕЦП, а надалі для користування викоростувати лише логін і пароль. Після входу є можливість прив’язки до акаунту в Google чи Facebok. Прив’язка зручна для людей, які частіше користуються смартфонами.
Оскільки “EDEM” запрацював нещодавно, то покрокових інструкцій як це працює наразі немає.
Читайте також: Як підписати електронну петицію, - ІНСТРУКЦІЯ.
Повне або часткове копіювання, відтворення, републікація матеріалу забороняється і вважається порушенням авторських прав.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Спецтема
Спецтема
Спецтема "Петиції" створена на сайті 032.ua для того, щоб інформувати наших читачів про те, які петиції створюють львів’яни та які вимоги чи пропозиції вони висувають.
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
07:41, 21 грудня
82
10:49, 11 грудня
10:57, 16 грудня
10:31, 12 грудня
20
10:57, 16 грудня
10
live comments feed...
Коментарі