• Головна
  • У комунальній поліклініці Львова вперше запрацювала система електронного запису на прийом до лікаря
Подробиці
14:46, 6 червня 2016 р.

У комунальній поліклініці Львова вперше запрацювала система електронного запису на прийом до лікаря

Подробиці

Така система запрацювала вперше на комунальному рівні.

За інформацією прес-служби ЛМР, відтепер мешканці Сихова зможуть записатись на прийом до лікаря чи отримати консультативну інформацію на якісно новому та сучасному рівні, не відвідуючи поліклініку. У Комунальній 4-тій міській поліклініці, яка щодня обслуговує близько 1,5 тис. осіб, у тестовому режимі запрацював проект «Електронна реєстратура», що значно спрощує життя мешканця: окрім запису на прийом у телефонному режимі та отримання необхідної консультації щодо роботи лікарів закладу, стало можливим записатись у зручний для себе час на прийом до лікаря он-лайн. 

Новий принцип обслуговування вхідного дзвінка дає мешканцю Сихівського району міста, звернувшись до «Електронної реєстратури» за єдиним міським номером 243-03-50, отримати обов’язкову, вчасну та якісну відповідь на дзвінок і такі послуги:

– консультативну інформацію щодо організації роботи лікарів закладу;

– можливість запису на прийом до лікаря у телефонному режимі – до 60 днів наперед з підтвердженням запису смс-повідомленням (відправкою «електронного талону»-підтвердження на телефон, з яким слід прийти на прийом). Також, маючи доступ до інтернету, можна самостійно, без звернення до реєстратури закладу, у будь-який зручний час записатись он-лайн на прийом до сімейного лікаря за адресою: https://reestratura.com, а також отримати на свій мобільний телефон смс-підтвердження – «електронний талон», або ж пацієнт може отримати електронного листа на свою електронну пошту. Поряд з тим, залишається можливість класичного запису на прийом через реєстратуру з отриманням талону на руки.

На сьогодні система передбачає запис до таких спеціалістів: сімейного лікаря (що у подальшому скеровуватиме до відповідного фахівця вужчого профілю) і гінеколога, спеціаліста жіночої консультації.

«У поліклініках працює «талонна система» запису на прийом. Пацієнт, прийшовши в реєстратуру, отримує талон на прийом до лікаря відповідної спеціалізації із вказаними прізвищами лікаря і пацієнта, годиною тощо. Оскільки ця система викликала і у відвідувачів, і у лікарів певний дискомфорт та невдоволення, то щоб спростити життя мешканців і зробити медичні послуги швидшими, доступнішими і дешевшими, вперше на комунальному рівні у Львові створено «Електронну реєстратуру» у Комунальній 4-тій міській поліклініці, що на просп. Червоної Калини, 68. Ця поліклініка щодня обслуговує близько 1,5 тис. людей, тому так важливо було адаптувати цю систему, у першу чергу, для мешканців Сихова. Ми працювали над проектом впродовж року. На сьогодні система електронного запису працює у режимі тестування та адаптації до потреб відвідувачів поліклініки та лікарів», – розповідає начальник міського управління охорони здоров’я Володимир Зуб.

З дотриманням чинного законодавства, система запису передбачає обслуговування лікарем 4 візитів на годину – по 15 хв. на прийом, завдяки чому кожен пацієнт стає індивідуалізованим, що передбачає прозорість і відкритість та виключає можливість набору талонів запису «наперед». На сьогодні система передбачає запис до таких спеціалістів: сімейного лікаря (що у подальшому скеровуватиме до відповідного фахівця вужчого профілю) і гінеколога, спеціаліста жіночої консультації.

Система працює у тестовому режимі, тому оплата смс-підтверджень – «електронних талонів» здійснюється безкоштовно. Коли система запрацює у постійному режимі – планується перевести оплату смс-підтверджень за рахунок пацієнта, оскільки це передбачатиме значні фінансові затрати для медзакладу.

Загалом, «Електронна реєстратура» забезпечить:

– зменшення часу перебування у чергах до реєстратури та належну сучасну організацію свого часу на амбулаторне обслуговування для пацієнтів

– якісне сучасне планування своєї діяльності лікарем поліклініки та зменшення неорганізованих черг біля кабінетів прийому

– постійний моніторинг адміністрацією закладу якості обслуговування працівниками реєстратури телефонних звернень відвідувачів та вчасності їх обслуговування, а також організації прийому лікарями закладу.

«Медперсонал закладу пройшов відповідне навчання, робочі місця працівників реєстратури та старших медсестер відділень забезпечено комп’ютерним обладнанням з швидкісним доступом до інтернету, - розповідає головний лікар Комунальної 4-тої міської поліклініки Остап Місюра. – Також введено в експлуатацію цифрову АТС та укладено угоду з компанією, яка надає смс-послуги».

Незабаром таку систему впроваджуватимуть і в інших поліклініках міста. Як заявив розробник, компанія готова й надалі надавати програмне забезпечення для цього безкоштовно – від закладів потрібні лише комп’ютери та швидкісний інтернет.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #новини #032ua
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...