16:02, 20 січня 2016 р.
У "Львівгазі" пояснили чому споживачі отримають квитанції із запізненням
На підприємстві відреагували на численні звернення львів’ян, які не розуміють чому квитанції за газ вони почали отримувати пізніше, ніж завжди.
Як розповіла 032.ua начальник львівського відділення ТОВ «Львівгаз збут» Руслана Музя, справа у тому, що згідно із законом "Про ринок природного газу", споживачі мають право подавати показники свого лічильника не тільки до останнього дня місяця, але й впродовж 5 днів нового місяця.
"Саме через це абоненти отримують квитанції для розрахунку із певним відтермінуванням", - зазначила Руслана Музя.
Читайте також на нашому сайті: у "Львівгазі" радять не лякатися, якщо ви отримали "космічний" рахунок за газопостачання.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
17:54, Вчора
07:48, Вчора
17:54, Вчора
17:54, Вчора
07:49, Вчора
live comments feed...
Коментарі