• Головна
  • “У Львові перевозять людей автобусами, які підлягають списанню”, - голова асоціації перевізників
17:20, 6 серпня 2015 р.

“У Львові перевозять людей автобусами, які підлягають списанню”, - голова асоціації перевізників

З 15 травня 2015 року у Львові підвищили вартість проїзду у маршрутних таксі. Відтак, львів'яни користуються транспортом за 4 гривні, а от чи покращився їхній технічний стан про це важко сказати навіть самому керівнику Асоціації перевізників Львівщини.

032.ua поцікавився в Івана Велійки про те, чи можливе покращення технічного стану автобусів та до чого може призвести використання застарілої техніки.

“Без оновлення рухомого складу, ми тихенько можемо “відкотитися” на початок 90-х років, коли на вулицях міста Львова автобус треба буде шукати під лупою

За словами голови Асоціації перевізників Львівщини Івана Велійки, звичайно є моменти та факти несправності автобусів, відповідно на всі ці питання звертається увага і перед керівниками транспортних підприємств ставляться відповідні завдання.

“Щодо якості, обслуговування транспортних засобів, можу сказати єдине, ми повинні розуміти те, що автобуси, які сьогодні курсують у місті Львові — це автобуси, яких мінімальний вік експлуатації 6 років. А в нас середній вік експлуатації автобусів 9 років. Це практично автобуси, які по факту підлягають списанню.

Проте, на сьогоднішній день, в умовах, яких ми живемо — ремонтуючи та відновлюючи автобуси, ми будемо на них працювати ще не рік і не два. Тому що найдешевший автобус українського виробника, який можна назвати автобусом — це 650 тис. грн., а мінімальна вартість автобусу типу “Богдан” (які тепер називають “Отаман”) — 1 млн 000 355 грн.

Відповідно прості арифметичні дії показують, що навіть за 60 місяців кредитування, а їх сьогодні видають під мінімальну процентну ставку - 27%, не можливо купити новий транспорт”,— розповідає Іван Велійка.

Також голова Асоціації перевізників Львівщини каже, що станом на сьогодні, працює над лобіюванням питання щодо фінансування та оновлення рухомого складу автобусів в рамках спеціальних державних програм.

“Зрозуміло, що без оновлення рухомого складу, ми тихенько можемо “відкотитися” на початок 90-х років, коли на вулицях міста Львова автобус треба буде шукати під лупою”, - підкреслює Іван Велійка.

Нагадаємо, 8 травня, виконавчий комітет Львівської міськради прийняв рішення про підвищення вартості проїзду у маршрутних таксі. Відповідно з 15 травня мешканці почали платити за проїзд 4 грн.

Читайте також: За що платити 4 гривні? Львів'янка оприлюднила шокуюче відео про жахливий стан автобуса.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #новини #032_ua #стан_автобусів_у_Львові #Іван_Велійка
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Оголошення
live comments feed...