14:00, 7 листопада 2013 р.
Перший платний автобан в Україні проходитиме через Львів
Наступного року Україні обіцяють почати будівництво першої концесійної платної дороги, що пролягатиме через Рівне та Львів до польського кордону. «Укравтодор» оголосить конкурс серед інвесторів на будівництво перших 85 км - від Львова до польського кордону (КПП «Краківець) - давно обіцяного швидкісного автобану. Про це пишуть Вести.
Траса стане продовженням найважливішою автоартеріі, що з'єднує Європу з Україною і пролягає через Берлін, Дрезден, Вроцлав до нашої з поляками кордону. На ній можна буде вичавлювати до 130 км на годину: з Києва до Берліна на машині домчимося за 12 годин (араз цей шлях займає майже добу).
Самим побудувати супердорогу нам не вистачить грошей, тому підключаться іноземні інвестори та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР). Якщо її почнуть будувати в 2014 році, то, за прогнозами експертів, поїхати по ній ми зможемо через два-три роки.
30 КОП / КМ ДОРОГИ
Розмови про платну дорогу до польського кордону ведуться вже більше десяти років. Потім її планували побудувати до Євро -2012, але не склалося. З того боку кордону поляки майже завершили свою частину магістралі до Кракова і за наступний рік обіцяють дотягнути завершальний шматок в 160 км (від Краковця до Тарнува).
Поляки також планували будувати і українську частину автобану. «Тепер список потенційних інвесторів поповнився. Будівництвом також зацікавились італійська, австрійська, німецька і китайські компанії. Концесіонером стане корпорація, яка запропонує кращі умови на конкурсі», - каже директор економічного департаменту Львівської обладміністрації Денис Шмигаль.
Відрізок дороги від Рівного до Краковця обійдеться в 13 млрд грн
У ЄБРР кажуть, що співпрацювати будуть, але не бачать поки прийнятних проектів для фінансування. Так, поки ще невідомо, як технічно з автомобілістів будуть брати плату за проїзд (планується, що це буде 30 коп/км для легковика і 1 грн - для вантажівки). Якщо в Європі через кожні 5 км стоять турнікети, то у нас на їх встановлення немає грошей.
Також у людей має бути можливість згорнути на безкоштовну, більш «повільну» дорогу. А в Україні хочуть полагодити старі шляхи, позбавляючи людей вибору, - платити доведеться всім. «У нас поки немає бачення, як в Україні взагалі будуть працювати концесійні дороги, - сказав нам головний спеці прес-служби ЄБРР Антон Усов. -Крім того, ми повинні отримати чіткі гарантії виплати позички, а це залежить від кредитів МВФ і стабільності вітчизняного бюджету».
ТРАСИ НА 71 МЛРД
У 2014 році «Укравтодор», нагадаємо, планує почати будівництво відразу шести платних доріг: «Львів - Краковець», «Львів - Броди», «Броди - Рівне», «Ульянівка - Сімферополь» ( ч\з Миколаїв і Херсон) , «Одеса - Рені» (з мостовим переходом через Дністровський лиман) і «Дніпропетровськ - Сімферополь» (ч\з Запоріжжя , Мелітополь та Джанкой) .Ці траси оцінюють майже в 71 млрд грн.
Крім того, хочуть будувати платну окружну дорогу навколо Києва. На майбутній рік запланували будівництво ділянки від дороги «Київ- Знам'янка» до траси «Київ - Чернігів - Нові Яриловичі» з мостовим переходом через Дніпро.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
17:00
Вчора
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі