• Головна
  • Хто такий продуктовий маркетолог та як ним можна стати?
Новини компаній
10:03, 1 липня 2024 р.

Хто такий продуктовий маркетолог та як ним можна стати?

Новини компаній

У сфері маркетингу серед великої кількості спеціалістів варто виділити саме продуктового маркетолога. Це спеціаліст, який безпосередньо займається пошуком команди, просуванням, розробкою та розвитком конкретного продукту чи послуги. На сьогодні представлена професія знаходиться на перетині деяких напрямків, серед яких можна виділити продажі, продукти та перфоманс маркетинг. Великим попитом продуктові маркетологи користуються в таких напрямках як медіа, інформаційні технології, виробництво та освіта.

Ключові обов'язки продуктового маркетолога

Основний напрямок діяльності продуктового маркетолога полягає в тому, щоб зі сторони потенційного клієнта привернути увагу до конкретного продукту чи послуги. Якщо розглядати основні обов'язки, які повинен виконувати продуктовий маркетолог, то серед них можна виділити наступні:

  • вивчення ринку та цільової аудиторії - реалізувати цей процес необхідно для максимально грамотного позиціонування та подальшого розвитку продукту. Всі дані, які будуть отримані під час дослідження, у подальшому допоможуть доповнити маркетингову стратегію;
  • розробка конкретної стратегії позиціонування - саме за допомогою неї можна у більш доступній формі донести ключову цінність продукту до цільової аудиторії та виділити себе на фоні потенційних конкурентів;
  • активна взаємодія з розробниками - особливість продуктового маркетолога полягає в тому, що він самостійно не займається розробкою, але приймає участь у роботі з командою;
  • здійснення аналітики просування - не менш важливим кроком продуктового маркетолога є те, що він повинен зібрати та здійснити оцінку результатів всіх рекламних компаній та проаналізувати динаміку, по якій відбуваються продажі. Якщо є потреба, то продуктовий маркетолог зможе запропонувати способи збільшення продажів;
  • збір зворотнього зв'язку - на основі проведених досліджень спеціаліст здійснює процедуру формування гіпотези, яка направлена на покращення продукту з її подальшою презентацією відділу продукції.

В залежності від того, які процеси є потреба реалізувати в конкретному виді бізнесу, в деякі напрямки продуктовий маркетолог може заглиблюватися більше.

Ключові професійніта особисті якості майбутнього продуктового маркетолога

Кожна людина, яка бажає побачити себе на місці продуктового маркетолога, обов'язково повинна мати певні професійні навички та особисті якості, так як цьому спеціалісту потрібно буде працювати в тандемі з командою. Серед професійних навиків варто виділити наступні:

  • здійснені якісної аналітики продуктових та маркетингових метрик;
  • активна робота з різноманітними дослідженнями;
  • вивчення різноманітних маркетингових інструментів;
  • вміння користуватися продуктовими інструментами;
  • постійна робота з гіпотезами;
  • розуміння основних бізнес-метрик;
  • можливість здійснювати управління командою та конкретним проектом.

Саме цих професійних навичок буде достатньо для того, щоб стати висококласним продуктовим маркетологом, але не варто забувати й про особисті якості. До них обов'язково варто віднести наступні:

  • самостійність;
  • лідерство;
  • системний підхід у всьому;
  • відповідальність за власний результат;
  • бажання постійно розвиватися;
  • комунікабельність.

У тому випадку, якщо є бажання стати продуктовим маркетологом, варто обов'язково пройти декілька основних кроків. В першу чергу потрібно отримати вищу освіту фінансового університету, після цього можна пройти відповідне онлайн навчання і потім активно займатися саморозвитком.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...