• Головна
  • Pepsi представила в Україні оновлений брендинг
Новини компаній
17:00, 19 квітня

Pepsi представила в Україні оновлений брендинг

Новини компаній

Pepsi презентувала в Україні новий фірмовий стиль бренду — значне оновлення, яке відбулося вперше за останні 14 років. Ця трансформація, узгоджена з глобальною кампанією, що охоплює понад 120 країн світу, вже привертає увагу до продукції компанії на полицях магазинів, що яскраво виділяється у новій, сміливій ідентичності.

Pepsi представила в Україні оновлений брендинг, фото-1

Оновлений логотип демонструє вражаюче поєднання електричного синього та чорного кольорів, що символізує сміливий стрибок у майбутнє, водночас відсилаючи до історичного минулого Pepsi. Поєднуючи традиційні елементи з сучасним стилем, новий логотип покликаний зміцнити позиції Pepsi на ринку — з особливим фокусом на Pepsi Zero Sugar, — а також встаномити міцніші зв'язки з аудиторією бренду.

І в Україні, й у світі, Pepsi — більше ніж просто напій. Це захоплюючий та інноваційний продукт, що додає нотку пригод у повсякденне життя і об'єднує людей. Новий образ бренду підкреслює ці особливості та сприяє локальному розвитку бренду відповідно до глобальної стратегії.

На глобальній арені та в Україні Pepsi виходить за рамки простого напою, уособлюючи в собі інноваційність, динаміку та яскраві враження, що їх можна знайти в кожному дні. Pepsi — це смак пригод і налагодження зв'язків через спільні інтереси. Новий візуальний стиль підкреслює ці якості, сприяючи локальному розвитку бренду в руслі глобальної стратегії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Оголошення
live comments feed...