10:36, 18 квітня
Укрексімбанк продав останні борги Львівського автобусного заводу: серед них монастир кармелітів
У середу, 17 квітня, на майданчику OpenMarket (держпідприємство СЕТАМ) відбувся аукціон з продажу права вимоги за кредитами Львівського автобусного заводу в Укрексімбанку.
Йдеться про дві позики, які у 2004 році отримало ЗАТ "Львівський автомобільний завод", яке з 2006 року перейменували на "Завод комунального транспорту" (ЗКТ), повідомляє Еспресо.Захід.
Початкова ціна лота становила 1 727 287,10 грн. Це залишок заборгованості, що штрафні санкції у розмірі 3% річних простроченої суми заборгованості станом на 1 березня 2024 року. За право придбати цей борг, який забезпечений чималою кількістю нерухомості колишнього заводу, змагалися два учасники. Один з них готовий був сплатити лише стартову ціну, інший запропонував 1 744 559,97 грн. Саме він і оголошений переможцем. При цьому у СЕТАМ поки не оприлюднили назви компаній, які вирішили викупити залишки боргів ЛАЗу.
На яке майно автобусного заводу може претендувати покупець
Переможець аукціону зможе претендувати на майно ЛАЗу, яке перебувало в заставі. Відповідно до даних аукціону, забезпеченням за кредитними угодами є приміщення головного корпусу заводу площею 123 918,5 кв. м, введене в експлуатацію 1980 року, а також об’єкти нерухомого майна загальною площею 14 754,8 кв.м, серед яких монастир. Окрім того, у заставі банку обладнання головного виробничого корпусу (арматурного, кузовного, механообробного та складального цехів) у м. Львів, вул. Стрийська.
Фото: СЕТАМ
До слова, оскільки йдеться не про безпосередній продаж заставного майна, а лише про продаж прав вимоги, то переможець аукціону офіційно називатиметься новим кредитором.
Історія банкрутства заводу
Росіянин Ігор Чуркін придбав Львівський автобусний завод у 2001 році. З того моменту за адресою заводу почали реєструвати різні юридичні особи, частки в яких належали або Чуркіну, або пов’язаним з ними особам. І у власності цих підприємств опинялася різна нерухомість ЛАЗу.
Щодо Заводу комунального транспорту (до 2006 – Львівський автомобільний завод), то його визнано банкрутом у 2014 році та відкрито ліквідаційну процедуру постановою Господарського суду Львівської області. ВАТ "Пасавтопром", який був фінансовим поручителем ЗКТ, визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру ще у 2010 році. Ще одним поручителем є ТОВ "Львівські автобусні заводи" (зареєстроване на Дніпропетровщині). Провадження у справі про його банкрутство Господарський суд Дніпропетровської області відкрив наприкінці 2020-го.
Саме ТОВ "Львівські автобусні заводи" отримало нового інвестора, який сплатив борги компанії. За інформацією Укрексімбанку, у справі про банкрутство ТОВ "Львівські автобусні заводи" грошові вимоги банку визнані судом у розмірі 86,8 млн грн – ці кошти погашено у 2023 році.
Читайте також: Хто такий Андрій Луцький, компанія якого купила частину ЛАЗу
До слова, в Україні є ще діюче підприємство "Львівський автобусний завод", щоправда, зареєстроване у Києві у 2015 році (за рік після визнання банкрутом ЗКТ), кінцевим бенефіціаром якого є громадянин США Майкл Вейнберг, а уповноваженою особою - Таїсія Саніна, чиє ім’я фігурує серед співвласників чи підписантів десятків компаній, пов’язаних з Ігорем Чуркіним. За даними YouControl, у власності цього київського ЛАЗу також є нерухомість за адресою Львів, Стрийська, 45.
Управитель ТОВ "Львівські автобусні заводи" повідомив, що план санації підприємства передбачає створення логістичного центру на території автобусного заводу. При цьому він уточнив, що йдеться не про увесь завод, а лише про ту частину нерухомості, яка у власності ТОВ "Львівські автобусні заводи".
Читайте також: Львівська міська рада не збирається забудовувати територію ЛАЗа житловими будинками
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
13:37, 12 листопада
11:00, 15 листопада
16:13, 12 листопада
16:13, 12 листопада
17:13, 21 листопада
live comments feed...
Коментарі