11:44, 1 березня
Надійне джерело
“Львівавтодор” поверне гроші за помилкові “подвійні транзакції”
Підприємство обіцяє протягом 14 днів автоматично повернути гроші тим пасажирам, які поскаржилися на надмірне списання грошей за проїзд у громадському транспорті.
У “Львівавтодор” пояснили, що через збій у системі мешканці Львова, які у п’ятницю, 23 лютого, розраховувались за проїзд у громадському транспорті банківською карткою, зіткнулися з проблемою подвійного зняття вартості проїзду. Іншими словами, тим, хто у п’ятницю їхав двічі, зняло кошти, як за чотири поїздки.
ЛКП “Львівавтодор” підтвердило, що така проблема виникла приблизно у 2% пасажирів, які розрахувались банківською карткою. “Вже відомо, що цей збій не пов’язаний з якістю роботи валідатора, часом валідації, маршрутом транспортного засобу, видом транспорту чи видом платіжної системи. Подвоєння транзакцій підтвердив і головний підрядник “Мікроелектроніка” у своєму листі, в якому офіційно вибачився, визнав свою вину та одразу ж запропонував механізм автоматичного повернення надміру списаних коштів”, - зазначено в коментарі підприємства.
Відомо, що технічний відділ “Львівавтодор” завершує ідентифікацію усіх помилкових транзакцій за цей день. Після чого впродовж 14 робочих днів надмірно списані кошти автоматично повернуть пасажирам у повному обсязі.
Водночас ЛКП “Львівавтодор” із генеральним підрядником “Мікроелектроніка” працюють над впровадженням додаткового контролю роботи програмного зобеспечення, щоб не допустити такої ситуації у майбутньому. Зараз система безготівкової оплати працює у звичному режимі.
Читайте також: У Львові відновлять декілька автобусних маршрутів – що відомо
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
11:00, 15 листопада
17:13, 21 листопада
19:26, 21 листопада
19:26, 21 листопада
11:21, 19 листопада
live comments feed...
Коментарі