
Новини компаній
15:00, 25 серпня 2023 р.
Як зробити салон краси прибутковим з першого дня
Новини компаній

Ви відкриваєте салон краси в Україні. Як вважаєте, коли він вийде на самоокупність? Через півроку? Через рік? А якщо ми скажемо, що отримати мільйон гривень можна в день відкриття? Наш салон краси довів, що це можливо. Ми з'ясували, що допомогло залучити клієнтів і гроші. Ділимося інсайтами з вами!
Примітка до кейсу:
У цьому кейсі ми вирішили не вказувати конкретну назву салону краси на прохання власників. Вони прагнуть зберегти конфіденційність і уникнути зайвої уваги до свого бренду в цей ключовий момент розвитку. Однак, незважаючи на це, власники салону вважають важливим поділитися своїм досвідом і стратегіями, які допомогли їм досягти успіху, щоб інші підприємці могли надихнутися і застосувати аналогічні методи у своєму бізнесі.
Салон краси - це мережа салонів епіляції, косметології та масажу в середньому ціновому сегменті. Стратегія розвитку - відкривати салони в спальних районах міста і залучати гостей у косметологічну клініку в центрі.
Засновники впевнені - потрібно бути ближче, краще і доступніше для клієнтів, щоб вибір на користь нашого салону був очевидним.
У травні 2023 року ми шукали приміщення для нового салону. Знайшли оголошення про здачу простору 100 кв. м. за відмінною ціною у центрі Львова. Приміщення виявилося ідеальним, раніше в ньому знаходилася компанія з медичною ліцензією.
Цей простір став для нас новим етапом - раніше площа наших салонів не перевищувала 50 кв. м., у них не було апаратної та ін'єкційної косметології. У центральній точці ми вирішили розвернутися на повну і запустити відразу кілька нових послуг. Звичайно, це було нереально зробити без масового прогріву аудиторії та масштабної рекламної кампанії.
Ми підігрівали інтерес аудиторії до салону задовго до його відкриття
Перетворили відкриття на справжній серіал. У соцмережах розповідали про кожен етап: про те, як обираємо оздоблювальні матеріали та освітлення, які закуповуємо апарати і чому обираємо саме їх, які в нас будуть процедури і для чого вони потрібні. Ділилися складнощами і говорили про знайдені рішення. Салон ще не був відкритий, але люди вже хотіли записатися.
Провели інформування діючих і нових клієнтів:

HelperCRM стала нашим незамінним інструментом в управлінні салоном краси. Ця система не тільки спростила нашу роботу з клієнтами, а й надала нам потужні інструменти для маркетингу та просування. Завдяки інтеграції з месенджерами та соціальними мережами, автоматичним сповіщенням і можливості сегментації клієнтської бази, ми змогли налагодити ефективну взаємодію з нашими клієнтами. HelperCRM дійсно розуміє потреби бізнесу у сфері краси та надає всі необхідні інструменти для його зростання і розвитку.
- Інтеграція з Viber, Telegram, Instagram у HelperCRM: За допомогою цієї функції ми зробили масову розсилку всій нашій клієнтській базі, інформуючи їх про можливість виграти путівку в Туреччину і представляючи нові послуги салону.
- Автоматичні сповіщення: Усі сповіщення про записи, акції та спеціальні пропозиції автоматично надсилалися клієнтам завдяки функціоналу HelperCRM. Це спростило процес комунікації і дало нам змогу зберегти актуальність інформації.
- Сегментація клієнтської бази: HelperCRM дозволив нам сегментувати нашу базу клієнтів, щоб ми могли спрямовувати більш цільові пропозиції та акції тим, хто дійсно зацікавлений у нових послугах.
- BTL-промоакції з інтеграцією HelperCRM: Підготували сертифікати на 2000 гривень на послуги салону і запустили акції зі збором контактів від клієнтів, які мешкають поруч із салоном. Усі зібрані дані автоматично інтегрувалися в нашу CRM, що спростило процес обліку та подальшої взаємодії.
Запланували б'юті-квест на відкриття
Для учасників розіграшу провели безкоштовний б'юті-квест:
- 15 хвилин на кріслі EMSlim для прокачування м'язів тазового дна.
- Аквапілінг і консультація косметолога.
- Епіляція будь-якої малої зони.
- Запис відео відгуку про послуги та подарунок за проходження квесту.
Фахівці виявляли потреби клієнтів і розповідали про нові послуги. Вони допродавали послуги та абонементи, кажучи, що це підвищить шанси виграти путівку до Туреччини.
До відкриття підключилися навіть сусідні компанії
Ми чекали на відкриття 200 гостей, тому вирішили організувати свято на вулиці поруч із салоном. Прикрасили вхідну групу і сам салон, запросили ведучого і музикантів, найняли команду аніматорів. З нами працювали бармени та кухарі для приготування закусок. Завданням ведучого було запрошувати людей, які проходили повз, до салону на дегустацію напоїв і на участь у майстер-класах. До відкриття долучилися сусіди: одні подарували пробники парфумів усім гостям, інші організували на вулиці зону барбекю і пригощали гостей стейками.
Поки батьки знайомилися з послугами салону, дітей розважали аніматори. Реальність перевершила наші плани: приходили все нові й нові люди. Усі хотіли знати, що ж так шумно відкривається. На б'юті-квест записалося 60 осіб - на ділі їх, звісно, виявилося в рази більше.
Головний розіграш хотіли провести о 20:00, але навіть о 20:40 ми не могли його почати, тому що люди стояли у черзі, щоб купити абонемент або внести депозит.
За один день ми заробили понад 200 000 гривень
Депозити, абонементи та послуги в день відкриття салону принесли нам понад 200 000 гривень. Інші точки нашого салону в місяць розіграшу збільшили виручку на 40%. Ще 2 місяці люди приходили до нас і говорили, що бачили наше відкриття і чекали, коли з'явиться потреба в послугах, щоб записатися. Салон з першого місяця працює в плюс.
Команда була в захваті від відкриття. Усі почали дивитися на нас іншими очима, бо ми показали абсолютно новий рівень. Ми довели: наші співробітники працюють у найкращій компанії в місті. У компанії, де все працює, як єдиний організм, де спільний успіх - це результат спільних зусиль.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
08:42, 19 квітня
08:42, 19 квітня
10:52, Сьогодні
09:45, 11 квітня
live comments feed...
Коментарі