
Новини компаній
17:00, 12 грудня 2022 р.
Розвиток інтернет-магазину: що потрібно знати
Новини компаній

Під час запуску інтернет-магазину або покращення та оптимізації його роботи, потрібно приділяти достатньо уваги однієї з основних його властивостей, а саме зручності користування сайтом. Властивість, про котру йде мова, це UX, тобто user experience - клієнтський досвід використання інтернет-магазину. Під цим терміном розуміється декілька особливостей інтернет-магазину, з котрих найважливішими є:
- дизайн веб-сайту,
- зручний каталог, що полегшує навігацію за асортиментом продукції,
- простий доступ до найважливішої інформації (вартість доставки, способи оплати),
- використання кнопок, таких як «Купити» або «Замовлення у 1 клік»,
- простий процес замовлення,
- надання інформації про статус замовлення.
Позитивний досвід клієнта збільшить ймовірність його повернення до інтернет-магазину у майбутньому. Тому потрібно намагатися підготувати свій інтернет-магазин таким чином, щоб процес покупки був легким, швидким та інтуїтивно зрозумілим.
Акції та цінові пропозиції
Проведення акцій і пропонування спеціальних цінових пропозицій використовується для залучення та утримання клієнтів. Потенційний клієнт обов'язково зверне увагу на привабливу цінову пропозицію, а бізнес отримає дані для подальших маркетингових дій і перетворення клієнта у постійного.
Щоб залучити нових клієнтів та стимулювати попит у наявних, використовуйте правило "ПДЗ":
- Пропозиція, від котрої неможливо відмовитися;
- Дедлайн (обмеження строку дії пропозиції);
- Заклик до дії.
Запуск акцій, приурочених до відомих свят та спеціальних днів, таких як Чорна п'ятниця, Новий Рік, Різдво, 8 березня та інших, значно активізує попит покупців на товари та послуги.
Додатково, надання персональних знижок та купонів дозволить підтримувати лояльність ваших постійних клієнтів.
Маркетингові стратегії
Багато ритейлерів використовують маркетингові стратегії у своїх інтернет-магазинах. Два найбільш поширені варіанти - це up-selling і cross-selling. Перше передбачає просування вдосконалених, наділених додатковою цінністю (і, до речі, дорожчих) товарів, а друге - пропозицію супутніх товарів. При покупці ноутбука варто запропонувати й сумку для нього, або додатковий акумулятор. Якщо ж ви купляєте електричний генератор, подовжувач та LED ліхтар також знадобляться скоріш за все.
Такі пропозиції про додаткові продукти часто з'являються під карткою товару під назвою «Люди, які купили ноутбук, також цікавилися». Таким чином, клієнта можна спонукати перевірити пропозицію, пов'язану з тим, що він купує, і це часто призводить до додаткових покупок.
Дропшипінг - власний інтернет-магазин без складу
Розширити асортимент товарів, що пропонуються, можна за допомогою дропшипінгу. Ця методика продажів передбачає роботу з товарами постачальників, без необхідності закупівлі їх спочатку на власний склад. Дані по товарах заносяться в інтернет-магазин вручну або, якщо дозволяє інформаційна система, автоматизовано з XLS прайсів або за допомогою API.
Після здійснення замовлення на сайті, інформація передається постачальнику, звідки товар буде надіслано безпосередньо покупцю. Фактично товари замовляються у гуртової компанії партнера через ваш інтернет-магазин. Таким чином, підприємець може не орендувати власні складські приміщення, і пропонувати набагато більше товарів на своєму сайті.
Розповсюдження на інші сайти та портали
Розширюйте канали збуту, не варто обмежуватись лише своїм сайтом. Додаючи інтеграцію власної системи з зовнішніми сервісами, ви зможете продавати товари на інших майданчиках, наприклад, прайс-агрегаторах, маркетплейсах і т.д. Це дозволить магазину збільшити охоплення та залучити нових клієнтів.
Якісно розроблені інтеграції забезпечать постійний обмін даними по товарах і отримання замовлень у вашу систему. Це дозволить бізнесу оптимізувати власні ресурси й виконувати певні дії швидше та мінімізувати кількість помилок.
В Україні найбільш популярними є наступні маркетплейси та прайс-агрегатори:
- Rozetka
- Prom
- OLX
- hotline
- Price
Дізнайтеся, чи існують вже розроблені рішення по інтеграції з цими платформами для вашої інформаційної системи. Якщо ні, можливо доведеться розглянути варіант замовлення розробки потрібного функціоналу або переходу на іншу систему, в котрій ці інтеграції вже реалізовано.
Належна презентація товару
Якісні зображення товару та додаткові фотографії - це найкращий опис, бо вони дають більше уявлення про товар ніж тисяча слів. Саме вони зможуть спонукати користувачів до покупки. Тому кожен товар повинен мати достатньо фотографій у максимальній якості, щоб потенційні покупці могли детально розглянути товар. Якщо є можливість додати також відео, то це буде великим плюсом і надасть перевагу вашому інтернет-магазину.

Не менш важливими є і відгуки під товарами. Можливість ознайомитися з оцінкою або відгуками, наданими іншими користувачами може переконати людей, які сумніваються в покупці. Таким чином це дозволить встановити довірчі відносини з клієнтами та підняти довіру до інтернет-магазину.

Статті та блог
Сторінки «Про нас» та «Контакти» найчастіше відвідуються користувачами. Так вони перевіряють надійність магазину. Варто звернути особливу увагу на заповнення цих сторінок, щоб не втратити потенційних клієнтів.

Написання статей із посиланнями на певні товари та сторінки сайту підвищить ефективність SEO-просування. Крім того, хорошим прикладом є професійний блог, прикріплений до магазину, у котрому можна розміщувати статті по спеціалізації інтернет-магазину. Всі вважають за краще купувати у професіоналів, а не у випадкових людей.
Інформаційна система
Перелічені стратегії та підходи можна реалізувати у CMS системі, що використовується для вашого інтернет-магазину, але якщо запуск магазину тільки планується, або чинна система не задовольняє своїми можливостями, зверніть увагу на систему Odoo з набором модулів від компанії Garazd Creation. Рішення, що розроблені у співпраці з професійною маркетинговою агенцією, дозволять у прийнятні строки запустити eCommerce рішення і залучити зазначені вище методики. Готові інтеграції з популярними українськими сервісами та службами дозволять зекономити час.

eCommerce є основною з експертиз компанії, а власний маркет додатків Garazd Odoo Apps, окрім інших, містить готові рішення для маркетингу та SEO просування сайту. Додаткова спеціалізація компанії дозволила розробити наступні Odoo модулі:
- інтеграція з маркетплейсами;
- генерація товарних фідів даних у XML, CSV та RSS форматі;
- інтеграція зі службами доставки: Нова Пошта, Укрпошта та інші;
- передача даних до систем аналітики Facebook Business (за допомогою Meta Pixel) та Google Analytics 4;
- інтеграція з месенджерами та сервісами розсилки СМС;
- комунікація та інформування клієнтів;
- інтеграція з HR сервісами пошуку співробітників: Robota.ua, Work.ua.
Обирайте професійні рішення, котрі забезпечать успіх вашому бізнесу.
Автори:
- Юрій Разумовський, засновник та керівник компанії Garazd Creation. Член асоціації OCA, учасник спільноти Odoo Україна, офіційний партнер Odoo;
- Владислава Рикова, керівник маркетингової агенції МАВР.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
10:18, 18 березня
11
18:03, 21 березня
24
15:30, 20 березня
548
01:51, 17 березня
live comments feed...
Коментарі