Новини компаній
17:44, 18 січня 2021 р.
Євгеній Абу-Зейд - для чого бізнесмени об'єднуються у спільноти
Новини компаній
На сьогоднішній день існує купа інформації про те, як розпочати свій бізнес і заробити перший мільйон чи не за перші 30 днів. Але не так складно побудувати свою справу, як потім її успішно розвивати. І тут вже мова йде не про загальні принципи організації бухгалтерії або воронки продажів, погодьтесь? Адже у кожної справи своя специфіка, своя ЦА, свої складності. Вони індивідуальні, але одночасно мають одну спільну мету - отримання прибутку.
Що значить шукати свою професійну нішу і прагнути до фінансової стабільності своїми силами, знає Євгеній Абу-Зейд. Незважаючи на реальні перспективи і можливості піти слідами свого батька-дипломата, він вирішує домагатися успіху самостійно. Уже з молодих років він робить успішні спроби інвестування в нерухомість, а також займається підприємництвом. За цю діяльність у великій компанії Казахстану він отримує премію «Підприємець року» в 2018.
За роки роботи Євгеній Абу-Зейд на власному досвіді побачив і відчув, наскільки важливим є оточення і як воно може вплинути на хід справи. Адже навіть знаменитий Джон Рокфеллер казав: «Спілкуйся! Гроші приходять до тебе через інших людей. Нетовариські люди вкрай рідко стають багатими». Поруч з продуктивними і діяльними людьми заряджаєшся енергією, відчувається підйом і прокидається жага до дій, зауважує Євгеній Абу-Зейд.
«Місце сили» будь-якого підприємця
Одним з успішних рішень для ділових людей він вважає організацію своєрідних бізнес-співтовариств, де представники ділової сфери і різних видів бізнесу можуть зустрічатися і ділитися своїм досвідом, знаходити нових партнерів, вирішувати свої завдання і одночасно ставати вирішенням завдань інших. Тенденція утворення подібних спільнот спостерігається як в світовому форматі, так і в Україні зокрема.
Дослідження показують, що ті, у кого є для опори не тільки рідні та близькі, а й спільноти з рівними або сильнішими людьми, домагаються великих результатів. Вони чіткіше і грамотніше формулюють свої цілі, знаходять унікальні підходи до вирішення тих чи інших завдань.
Особливої актуальності вони здобули, за словами Євгенія Абу-Зейда, саме за останній рік, коли світ зіткнувся з несподіваною пандемією, і багатьом довелося різко міняти вектори їх підприємницької діяльності. А питання: «Як бути далі?» за сімейною вечерею не обговориш, правда ж? Тому сьогодні все частіше можна почути про підтримуючі співтовариства для бізнесу. Наприклад, практично за один місяць в Україні утворилося 5 нових бізнес-клубів. І ось чому їх виникнення є абсолютно логічним.
Так які можливості відкриваються перед учасниками бізнес-клубів і подібних колаборацій?
1. «Розмова по душам»
Саме по собі підприємництво - специфічний, нестабільний рід діяльності. При цьому часто навіть родина не дуже розуміє прагнення власника бізнесу і не може підтримати його, часто вганяючи в депресію. В результаті людині, яка розвиває бізнес, по суті, немає з ким поговорити про свої головні захоплення і обмінятися досвідом, крім як з однодумцями.
2. Пошук клієнтів «напряму»
Євгеній Абу-Зейд сам прекрасно знає, що достукатися до людей, які приймають рішення дуже непросто. А в форматі тематичних зустрічей набагато легше опинитися в потрібний час в потрібному місці і уникнути посередників комунікації.
3. Пошук підрядників
Живе знайомство і спілкування як і раніше найбільше впливає на успішні угоди. Деякі компанії наймають підрядників тільки через тендер, але знову-таки, часто схильні залучати людей, з якими вже налагоджений контакт.
4. Пошук рішень складних питань
Дуже часто у представників різних форм діяльності самі формати складнощів однакові, відрізняючись лише сферою їх виникнення. Таким чином, можна отримати погляд зі сторони і дізнатися корисну інформацію, а також обмінятися досвідом щодо вирішення тих чи інших проблем. Як то кажуть, одна голова - добре, а дві - краще. Тут цей принцип підтверджується на всі 100%.
5. Пошук партнера для спільного запуску або масштабування бізнесу
Одна з найсуттєвіших переваг нетворкінгу - коли люди познайомилися і розповіли про свої проекти, то часто знаходяться точки перетину навіть в абсолютно, здавалося б, не пов'язаних одна з одною тематиках. І це регулярно призводить до цікавої співпраці, спецпроекту, стартапу та крутих бізнес-ідеї.
6. Обмін межпрофільнимі рішеннями
Представники певної галузі, як правило, досить добре знають популярні рішення, помилки і новини своєї сфери. Але якщо на зустрічі є представники різних сфер - це хороша можливість послухати, як вибудовуються процеси, які алгоритми використовуються в абсолютно інших умовах. Саме такі різношерсті зустрічі дозволяють вийти з своєрідного ідейного ступору. А почуте можна адаптувати і застосувати потім в рамках свого бізнесу.
Найбільш поширені формати бізнес-спільнот
Також слід згадати, що сам формат таких зустрічей може бути різним в залежності від того, яка мета переслідується, каже Євгеній Абу-Зейд. Існує насправді кілька форматів - неформальна зустріч, брифінг, презентація компанії або проекту, вечори «без краваток» та коктейль-party. Всі ці заходи направлені на вирішення певних питань, але все ж мають за головну мету – створити загальний інформаційний простір. Такі зустрічі, незалежно від формату, це завжди точка збору розумних, енергійний, ділових людей, які зорієнтовані на успіх.
Вивчаючи самостійно психологію бізнесу, Євгеній Абу-Зейд на власному досвіді прийшов до висновку, що людина досягає значно більшого успіху як в особистому розвитку, так і в професійному, коли її оточують люди, готові підтримати в будь-якій ситуації, допомогти і підказати.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
17:13, 21 листопада
live comments feed...
Коментарі