• Головна
  • Євгеній Абу-Зейд - для чого бізнесмени об'єднуються у спільноти
Новини компаній
17:44, 18 січня 2021 р.

Євгеній Абу-Зейд - для чого бізнесмени об'єднуються у спільноти

Новини компаній

На сьогоднішній день існує купа інформації про те, як розпочати свій бізнес і заробити перший мільйон чи не за перші 30 днів. Але не так складно побудувати свою справу, як потім її успішно розвивати. І тут вже мова йде не про загальні принципи організації бухгалтерії або воронки продажів, погодьтесь? Адже у кожної справи своя специфіка, своя ЦА, свої складності. Вони індивідуальні, але одночасно мають одну спільну мету - отримання прибутку.

Що значить шукати свою професійну нішу і прагнути до фінансової стабільності своїми силами, знає Євгеній Абу-Зейд. Незважаючи на реальні перспективи і можливості піти слідами свого батька-дипломата, він вирішує домагатися успіху самостійно. Уже з молодих років він робить успішні спроби інвестування в нерухомість, а також займається підприємництвом. За цю діяльність у великій компанії Казахстану він отримує премію «Підприємець року» в 2018.

Євгеній Абу-Зейд - для чого бізнесмени об'єднуються у спільноти, фото-1

За роки роботи Євгеній Абу-Зейд на власному досвіді побачив і відчув, наскільки важливим є оточення і як воно може вплинути на хід справи. Адже навіть знаменитий Джон Рокфеллер казав: «Спілкуйся! Гроші приходять до тебе через інших людей. Нетовариські люди вкрай рідко стають багатими». Поруч з продуктивними і діяльними людьми заряджаєшся енергією, відчувається підйом і прокидається жага до дій, зауважує Євгеній Абу-Зейд.

«Місце сили» будь-якого підприємця

Одним з успішних рішень для ділових людей він вважає організацію своєрідних бізнес-співтовариств, де представники ділової сфери і різних видів бізнесу можуть зустрічатися і ділитися своїм досвідом, знаходити нових партнерів, вирішувати свої завдання і одночасно ставати вирішенням завдань інших. Тенденція утворення подібних спільнот спостерігається як в світовому форматі, так і в Україні зокрема.

Дослідження показують, що ті, у кого є для опори не тільки рідні та близькі, а й спільноти з рівними або сильнішими людьми, домагаються великих результатів. Вони чіткіше і грамотніше формулюють свої цілі, знаходять унікальні підходи до вирішення тих чи інших завдань.

Особливої актуальності вони здобули, за словами Євгенія Абу-Зейда, саме за останній рік, коли світ зіткнувся з несподіваною пандемією, і багатьом довелося різко міняти вектори їх підприємницької діяльності. А питання: «Як бути далі?» за сімейною вечерею не обговориш, правда ж? Тому сьогодні все частіше можна почути про підтримуючі співтовариства для бізнесу. Наприклад, практично за один місяць в Україні утворилося 5 нових бізнес-клубів. І ось чому їх виникнення є абсолютно логічним.

Так які можливості відкриваються перед учасниками бізнес-клубів і подібних колаборацій?

1. «Розмова по душам»

Саме по собі підприємництво - специфічний, нестабільний рід діяльності. При цьому часто навіть родина не дуже розуміє прагнення власника бізнесу і не може підтримати його, часто вганяючи в депресію. В результаті людині, яка розвиває бізнес, по суті, немає з ким поговорити про свої головні захоплення і обмінятися досвідом, крім як з однодумцями.

2. Пошук клієнтів «напряму»

Євгеній Абу-Зейд сам прекрасно знає, що достукатися до людей, які приймають рішення дуже непросто. А в форматі тематичних зустрічей набагато легше опинитися в потрібний час в потрібному місці і уникнути посередників комунікації.

3. Пошук підрядників

Живе знайомство і спілкування як і раніше найбільше впливає на успішні угоди. Деякі компанії наймають підрядників тільки через тендер, але знову-таки, часто схильні залучати людей, з якими вже налагоджений контакт.

4. Пошук рішень складних питань

Дуже часто у представників різних форм діяльності самі формати складнощів однакові, відрізняючись лише сферою їх виникнення. Таким чином, можна отримати погляд зі сторони і дізнатися корисну інформацію, а також обмінятися досвідом щодо вирішення тих чи інших проблем. Як то кажуть, одна голова - добре, а дві - краще. Тут цей принцип підтверджується на всі 100%.

5. Пошук партнера для спільного запуску або масштабування бізнесу

Одна з найсуттєвіших переваг нетворкінгу - коли люди познайомилися і розповіли про свої проекти, то часто знаходяться точки перетину навіть в абсолютно, здавалося б, не пов'язаних одна з одною тематиках. І це регулярно призводить до цікавої співпраці, спецпроекту, стартапу та крутих бізнес-ідеї.

6. Обмін межпрофільнимі рішеннями

Представники певної галузі, як правило, досить добре знають популярні рішення, помилки і новини своєї сфери. Але якщо на зустрічі є представники різних сфер - це хороша можливість послухати, як вибудовуються процеси, які алгоритми використовуються в абсолютно інших умовах. Саме такі різношерсті зустрічі дозволяють вийти з своєрідного ідейного ступору. А почуте можна адаптувати і застосувати потім в рамках свого бізнесу.

Найбільш поширені формати бізнес-спільнот

Також слід згадати, що сам формат таких зустрічей може бути різним в залежності від того, яка мета переслідується, каже Євгеній Абу-Зейд. Існує насправді кілька форматів - неформальна зустріч, брифінг, презентація компанії або проекту, вечори «без краваток» та коктейль-party. Всі ці заходи направлені на вирішення певних питань, але все ж мають за головну мету – створити загальний інформаційний простір. Такі зустрічі, незалежно від формату, це завжди точка збору розумних, енергійний, ділових людей, які зорієнтовані на успіх.

Вивчаючи самостійно психологію бізнесу, Євгеній Абу-Зейд на власному досвіді прийшов до висновку, що людина досягає значно більшого успіху як в особистому розвитку, так і в професійному, коли її оточують люди, готові підтримати в будь-якій ситуації, допомогти і підказати.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Оголошення
live comments feed...