• Головна
  • Для туристичного Славсько створили бренд у ретро-стилі, - ФОТО
19:07, 28 жовтня 2020 р.
Надійне джерело

Для туристичного Славсько створили бренд у ретро-стилі, - ФОТО

У туристичного селища Славське з'явився новий бренд і слоган. Розробило їх приватне підприємство "Кіностудія ВТМН" за 536 тисяч гривень.

Як повідомили "Наші гроші. Львів", слоган звучить як "Славсько – гори вражень", а бренд розробили у ретро-стилі. Кажуть, орієнтувалися як на тих, хто ностальгує за спогадами у горах на Львівщині, так і для молодої аудиторії, яка тут ще не бувала. "Бути бойками, які починали ще за бабці Австрії. Хтось побачить у нашому дизайні соцреалізм, а хтось класичний німецький плакат середини минулого сторіччя", - зазначили розробники.

У ілюстраціях використали старі фотографії у "зимовому" та "літньому" стилях. Перші брендовані прапори в селищі розвісять цьогоріч в день першого снігопаду. Продаватимуть також сувеніри, футболки, ялинкові прикраси та інші туристичні принади з новим лого.

Окрім логотипу та брендованих ілюстрацій, компанія також мала створити десять трихвилинних роликів про туризм Славська та просувати сторінку селища в соціальних мережах. Цю частину роботи розробники ще не завершили, на сьогодні готові сім тематичних роликів, які розповідають про розваги у селищі.

Нагадаємо, Славське – найстаріший гірськолижний курорт, інфраструктуру якого планують поступово відновлювати. Наприклад, в селищі планують завершити будівництво велодоріжки завдовжки 6,8 км від головного вокзалу до гірськолижного курорту "Захар Беркут".

Читайте також: Засновники мережі "Львівські круасани" відкрили піцерію на проспекті Свободи, - ФОТО

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини Львова #Львівщина #Славсько #туризм #бізнес #бренд #курорт #лижі
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...