• Головна
  • У Львові контролери нахамили пасажирці трамваю з 5-річним сином, у якого діагностували аутизм
13:13, 15 червня 2020 р.
Надійне джерело

У Львові контролери нахамили пасажирці трамваю з 5-річним сином, у якого діагностували аутизм

Фото умовне, зі сторінки ЛКП "Львівелектротранс" у фейсбуці

Фото умовне, зі сторінки ЛКП "Львівелектротранс" у фейсбуці

12 червня у трамваї №8 у Львові стався прикрий інцидент. Пасажирка з 5-річним сином, у якого діагностували аутизм, не встигла купити й закомпостувати квиток, і наразилася на штовханину та образи від контролерів.

Як пояснила сама пасажирка на сторінці Центру дозвілля дітей з аутизмом Зіник Юлії, син має аутизм і його поведінка далека від норми. Посвідчення особи з інвалідністю, яке дає їм право на пільговий проїзд, сім'я має, але львів'янка зазвичай оплачує вартість квитків. Цього разу жінка добиралася з сином від поліклініки №4 до дитячої лікарні на Навроцького. 5-річний хлопчик капризував, не хотів одягати маску, кричав, бився та кусався. Трамвай встиг проїхати зупиинку, а жінка - не встигла купити квиток.

На наступній зупинці в салон зайшли контролери. Одна з працівниць комунального підприємства підійшла до жінки та попросила квиток, не давала заплатити за проїзд через QR-код. За словами пасажирки, її смикали за руки та штовхали. 

"Вся та зграя контролерів почала на мене сунути. Я потягнула сина за собою на вихід, бо звернення він не розуміє. Я в масці, а йому треба бачити мій рот, щоб зрозуміти. Син в істериці. Контролери кричать. Намагалась пояснити, що він інвалід, що я дійсно не мала часу купити той білет, бо заспокоювала його.
У відповідь - нуль підтримки від присутніх в трамваї. Ні, контролери мене не зупинили. Ці люди почали усміхатися і кричати, яка я мати. Яка я жахлива мати", - описала ситуацію потерпіла.

У ЛКП "Львівелектротранс" поспілкувалися з пасажиркою, обговорили прикрий інцидент та вибачилися за поведінку контролерів. З працівникам комунального підприємства провели роз'яснювальну роботу щодо недопущення схожих ситуацій у майбутньому. У ЛКП додали, що з початку року провели два тренінги на тему професійної етики, толерантності та інклюзії, обіцяють і надалі їх проводити.

"Бути мамою – справа нелегка, бути мамою особливої дитини – ще складніше. Ми просимо пасажирів бути уважними до тих, хто сидить поруч. Хто зна, можливо, біля вас сидить мама маленького хлопчика, яка потребує вашої допомоги, яка, в силу обставин, не може відволіктись та придбати квиток. Або ж поруч сидить літній мужчина, якому важко самостійно прокомпостувати квиток. Можливо, у жіночки поруч виникли проблеми з купівлею квитка електронно і їй потрібна Ваша допомога. У будь-якій ситуації, в першу чергу, варто залишатись людьми", - наголосили у "Львівелектротрансі".

Читайте також: У Львові водій АТП-1 виштовхав стареньку з автобуса, бо та не заплатила за проїзд, - ВІДЕО

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини Львова #трамвай #Львівелектротранс #інклюзія
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...