22:07, 18 травня 2020 р.
Надійне джерело
Що не так із урядовими етапами відновлення роботи громадського транспорту
Фото: @greyflint
Нещодавно у Міністерстві інфраструктури України оприлюднили план відновлення роботи пасажирського транспорту після жорстких карантинних обмежень. За даними міністра Криклія, усього має бути три етапи. На першому - відновлять роботу міського громадського транспорту, крім маршруток, і приміські рейси; внутрішньообласні маршрути та наполовину - роботу приміських поїздів, а також Інтерсіті, нічних експресів та авіасполучення по країні. На другому - поновлять роботу маршруток, міжобласні й міжнародні автобусні рейси, усі поїзди відповідно до графіку. На третьому - знову курсуватимуть міжнародні поїзди та авіарейси. Дати впровадження етапів ще мають узгодити з Міністерством охорони здоров'я. Нововведення наберуть чинності за умови дотримання усіх санітарних карантинних заходів: дистанції між пасажирами, наявності у всіх масок, дезінфекції транспорту тощо.
Спеціаліст у сфері пасажирського транспорту Дмитро Малушенко розкритикував презентований план і назвав його відірваним від реальності. Чоловік переконаний, що класифікація транспорту у плані не відповідає тій, що прописана у законах “Про автомобільний транспорт”, “Про міський електричний транспорт”, “Про залізничний транспорт”.
Зокрема, піддались критиці заборона запуску маршрутних таксі та приміських маршрутів на першому етапі реалізації плану. А терміну "внутрішньообласні перевезення" у законах взагалі немає, так само це не пояснено і в пропозиціях міністерства.
Третій етап передбачає запуск за потреби сезонних пасажирських поїздів по Україні. "Уже сезон, а ви ще не знаєте про потребу? У чому проблема зв'язатись з курортними регіонами і дізнатись про стан реалізації путівок? Знову все робимо наугад?", - наголосив Дмитро Малушенко.
Головне зауваження спеціаліста полягає у тому, що в Україні є пасажиропотік і було б правильно запустити усі види транспорту разом, щоб розподілити пасажирів і уникнути скупчення людей. Таким чином це дасть свої плоди не лише на логістику, але й для роботи економіки загалом. І Міністерство, на думку Дмитра Малушенка, мало би допомогти перевізникам України правильно спланувати свою роботу. Зараз же це виглядає як: "У мене особисте авто, а ви ходіть пішки або сидіть вдома".
Читайте також: Як отримати допомогу по безробіттю від держави в умовах COVID-19
За матеріалами сайту "Про мобільність"
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Спецтема
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
12:03, 16 грудня
51
09:56, 17 грудня
10:06, 23 грудня
42
13:02, 18 грудня
299
02:54, Сьогодні
3
live comments feed...
Коментарі