10:06, 7 лютого 2013 р.
У Львові оновлено технічну частину кол-центру
Кількість звернень, яку обробляють працівники гарячої лінії міста зростає і за останні 5 років збільшилась утричі. Загалом за 2012 рік кол-центр гарячої лінії міста обробив майже 255 тис дзвінків. В середньому працівник гарячої лінії міста щоденно обробляє 350 звернень.
«Перелік питань, з якими звертаються до гарячої лінії міста, давно вийшов за межі лише аварійних звернень. Сьогодні гаряча лінія стала впливом засобом контролю за роботою міських служб міста та осередком збору інформації про діяльність закладів торгівлі, стану благоустрою, потужним інформаційним центром, в якому зосереджена інформація про послуги, які надаються виконавчими органами міської ради.
Для нас 2012 рік став дуже серйозним випробуванням, оскільки місто проводило ряд стратегічних реформ і заходів, і ми це дуже відчули. Водночас, це дало нам можливості перевірити свої сили.
Крім того, минулого року ми змогли оновити технічну частину кол-центру, що дає нам можливість приймати більшу кількість дзвінків, а отже кількість мешканців, яким ми допомагаємо теж збільшилась», - каже начальник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.
Нагадаємо, короткий номер «Гарячої лінії міста» - 1580.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
17:54, 26 грудня
07:49, 26 грудня
17:54, 26 грудня
14:23, 26 грудня
07:49, 26 грудня
live comments feed...
Коментарі