• Головна
  • 13 сервісів для віддаленої роботи за рекомендацією українського бізнесмена
20:18, 16 березня 2020 р.
Надійне джерело

13 сервісів для віддаленої роботи за рекомендацією українського бізнесмена

Український бізнесмен Максим Слободянюк та за сумісництвом радник міністра цифрової трансформації України оприлюднив список корисних сервісів і рекомендацій для тих, хто тільки зараз переходить на віддалену роботу, які допоможуть організувати свою роботу ефективніше.

Як повідомляє кореспондент сайту 032.ua, чоловік працює віддалено уже майже 7 років, тож його поради можуть стати у нагоді людям, які вимушено перейшли на такий режим у зв'язку з карантином через коронавірус. Відповідний перелік Максим Слободянюк опублікував на своїй сторінці у фейсбуці.

Максим Слободянюк, джерело фото: Фейсбук

1. Сервіси для бронювання зустрічей - Calendly (безкоштовний), Acuity Scheduling. Дозволяють легко домовитись про зідзвон/зустріч з клієнтами чи колегами, автоматично враховуючи різницю в часових поясах і доступність обраного часу в календарі, автоматичне добавлення зустрічі в календар і розсилка-нагадування про зустріч.

2. Таск менеджери (безкоштовні) - Trello, Asana, Planfix. Дозволяють тримати порядок з задачами, ставити пріоритети і дотримуватись дедлайнів, вести звітність і комунікацію по задачах.

3. Спільна робота на документами (безкоштовні) - Google Docs, Coda, Notion.

4. Прості бази даних (безкоштовні) - GSheets, Airtable (pre-CRM). Дозволяють спільну роботу над записами, даними, вести звітність, можна використати як примітивну CRM чи таск менеджер.

5. Time trackers - Toggl, Hubstaff. Дозволятюь вирахувати час по конкретних задачах/проектах, щоб краще розуміти свою ефективність і куди витрачається час, при погодинній оплаті - "затрекати" пропрацьований час автоматично. Мають інтеграції з таск менеджерами для звязки з конкретими проектами, задачами і клієнтами.

6. CRM - Hubspot, Pipedrive, Zoho CRM. Допомагають вести базу клієнтів, зберігати всю інформацію по них та по угодах з ними, звітність по продажах, вести комунікацію з клієнтами. Додатково - автоматизація задач, звітності, оповіщень, нагадувань і комунікації з клієнтом і командою.

7. Комунікація - Gmail (G-Suite), Slack, Zoom. Велику частину обговорень по роботі можна вести у Slack, де є можливість ставити нагадування, підключати інші сервіси для доступу до документів, отримання оперативних оповіщень з іших сервісів і систем (таск менеджери, CRM, бази даних, календар etc). Zoom - для групових відеодзвінків.

8. Опитування, збір даних - Google Forms, Typeform. Є можливість зв'язати з іншими сервісами.

9. Xero, Wave - виставлення рахунків, бухгалтерія - легко інтегруються з іншими сервісами

10. Zapier, Integromat - сервіси автоматизації і інтеграції. Дозволяють звязати всі перечисленні вище сервіси між собою, автоматизувати задачі, мінімізувати рутину та забезпечити системну роботу, також передавати потрібні дані між сервісами.

11. BI - Databox, Data Studio - дозволяють побудувати графіки того, що відбувається в бізнесі чи роботі над проектом.

12. Створення схем, робочих процесів і майнд мап - Draw.io, Xmind.

13. Пошук проектів для віддаленої роботи - Upwork. Окрім цього, Useloom - легкий спосіб записати наглядне відео з екраном, зекономивши час на переписці, поясненні текстом тощо.

Цими сервісами радник міністра цифрової трансформації України користується сам на постійній основі, тому й рекомендує іншим. Максим Слободянюк зазначив, що використання згаданих ресурсів разом із автоматизацією може зекономити 10 - 40 годин в місяць для однієї людини і 50 - 200 годин для команди/бізнесу від 5 людей.

Читайте також: Сервісні центри МВС прийматимуть свідоцтво про закінчення автошколи в електронному вигляді

Джерело: Максим Слободянюк

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #новини #032 #додатки
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...