• Головна
  • Громадські простори, велодоріжки і транспорт: 10 змін у міському середовищі Львова за 2019 рік
14:03, 10 січня 2020 р.

Громадські простори, велодоріжки і транспорт: 10 змін у міському середовищі Львова за 2019 рік

Меморіал Небесної Сотні

Меморіал Небесної Сотні

Львів продовжує розвиватися і попри все намагається ставати комфортнішим та більш відкритим для усіх груп населення, переймаючи європейські традиції в облаштуванні вулиць та громадських просторів. Начальник управління транспорту Львівської міськради Орест Олеськів окреслив 10 найбільш знакових змін у міському середовищі Львова за 2019 рік, які, на його думку, позитивно вплинули на комфорт нашого міста.

Завершення реконструкції частини пл. Двірцевої, призначеної для руху громадського транспорту

Оновлена пл. Двірцева/фото Олександра Шутюка

Оновлена пл. Двірцева/фото Олександра Шутюка

Площу Двірцеву не просто оновлюють, а кардинально змінюють, повністю переоссмисливши цей простір. Вона повністю змінює пріоритети мобільності, ставлячи на перший план якість середовища для людей, пішоходів та надаючи максимальний пріоритет громадському транспорту. Цей проєкт, за словами Ореста Олеськіва, збалансовує потреби усіх користувачів і не принижує жодного з них. Цього року вдалось завершити праву сторону, призначену для руху громадського транспорту та центральну пішохідну алею. Наступного року мають доробити фонтан та розпочати реконструкцію лівої частини призначеної для руху автомобілів.

Запуск смуги громадського транспорту на пр. Чорновола

Просп. Чорновола/фото Дем'яна Данилюка

По проспекту Чорновола проходять 23 маршрути міського громадського транспорту. Ділянка від вулю Городоцької до вул. Липинського, на якій виділили смугу для громадського транспорту, дозволила прискорити рух громадського транпорту на 9 хв, проте сьогодні існують затримки на інших ділянках маршрутів і вони не дозволяють повністю відчути перевагу цієї ділянки смуги. Але це, на думку Ореста Олеськіва, вдалий рух у правильному напрямі.

Завершення перших етапів будівництва вело-пішохідної інфраструктури на вул. Княгині Ольги та пр. Чорновола

Пр. Чорновола і вул. Княгині Ольги є ключовими ділянками веломережі, які дозволяють зшити разом північні і південні райони через центр міста і повинні сформувати так звану “трансміську веломагістраль”. Також розвивається пішохідний простір, зупинки громадського транспорту, озеленення і паркування. Обидва проєкти завершать у наступному році.

Відкриття меморіалу Небесної сотні

Меморіал Небесної сотні, як вважає Орест Олеськів, уже встиг стати новою візитівкою Львова. Це якісний громадський простір, добре вписаний у ландшафт. Сюди хочеться приходити, подумати та згадати полеглих героїв. Як і попередні проєкти, він ще повністю не завершений і на другому етапі повинні побудувати пішохідний міст через вул. Кривоноса.

Початок реалізації виділеної смуги для руху трамвая на вул. Свєнціцького — Івана Франка

Делініатор на вул. Свєнціцького/фото Сергія Бобри

Будівництво трамвайної колії на Сихів дозволило найбільш заселеному району Львова Сихову отримати якісний громадський траспорт. Проте трамвай у ранковий пік впирався у безнадійний затор за Академією мистецтв і відрізок довжиною 300 м їхав 25 хв. Після встановлення делініаторів час руху трамвая на цій ділянці скоротився на 15 хв і навіть. Водночас це не спричинило утворення автомобільних заторів, оскільки додаткова смуга утворилась завдяки усуненню паркування на проїзній частині.

Випуск на маршрути перших 10 нових тролейбусів "Електрон"

Тролейбуси "Електрон"/фото Андрія Білого

Завдяки співпраці з ЄБРР Львів здійснює найбільшу закупівлю нових тролейбусів з часу незалежності. Наприкінці 2019 року на маршрути вийшли 10 перших тролейбусів з 50 закуплених. Нові тролейбуси кофортні та укомплектовані кондиціонерами.

Нові велосмуги на вул. Сахарова і на вул. Городоцькій

Велосмуга на Сахарова/фото Олега Шміда

Велосмуга на Сахарова/фото Олега Шміда

“У нас з великою пересторогою ставляться до велосмуг. Я, як велосипедист, повністю підтримую такий вид велоінфраструктури. Це простий, дешевий і ефективний спосіб забезпечити рух велосипедів на вулицях. На цих ділянках це був єдиний спосіб зробити велоінфраструктуру і він себе повністю виправдав”, — написав Орест Олеськів.

Відкриття пішохідної вулиці Руданського

Центр Львова стає все більш комфортним для піших прогулянок. Першою пішохідною зоною за межами центральної пішохідної зони стала вулиця Курбаса у 2015 році. Вона себе дуже добре зарекомендувала та виявила проблему із засиллям літніх майданчиків на таких вулицях. І ось у 2019 році ще одна напів мертва вуличка, на якій переважно лише паркувалось декілька авто перетворилась на привабливий громадський простір. Проект врахував проблеми вул. Курбаса і тут фізично обмежено розростання літніх майданчиків. Весною глянемо чи спрацює.

Відкриття пішохідної алеї на вул. Коперника

Велопішохідна зона на вул. Коперника

Велопішохідна зона на вул. Коперника

Після реконструкції алея на вул. Коперника вздовж стіни костелу св. Лазаря перетворилась на громадський простірь з освітленням та лавками. Також тут укріпили та заново озелененили схил.

Відкриття сучасного дитячого майданчика на пл. Теодора

“У Львові поступово починають з’являтись якісні, нетипові дитячі майданчики. Першим таким став майданчик біля церкви Юра і тепер є ще один біля Першої медіатеки. Вийшов компактний, але дуже насичений та різноманітний майданчик”, — вважає Орест Олеськів.

Нагадаємо, 032.ua повідомляв про головні нововведення, які львів'яни відчують у січні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #032.ua #новини #Олеськів #громадський транспорт #велодоріжки #інфраструктура #дитячий майданчик #Меморіал Небесної Сотні
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Оголошення
live comments feed...