• Головна
  • У Львові визначились із переможцем конкурсу брендування громадського транспорту, - ФОТО
10:02, 5 жовтня 2018 р.

У Львові визначились із переможцем конкурсу брендування громадського транспорту, - ФОТО

4 жовтня у Львівській міськраді відбулася презентація проектів, які підготували дизайнери на конкурс брендування громадського транспорту міста.

Як повідомляє кореспондент сайту 032.ua, на конкурс зголосилося лише четверо дизайнерів, які сьогодні розповіли детальніше про свою концепцію.

Так, першим виступив Назарій Кондратюк з ідеєю "Бруківкового брендування". З його слів, львівська бруківка виступає одним із елементів концепції. Дизайнер наголосив на тому, що це буде орнамент із стилізованої форми бруківки, розміщений на вініловій плівці.

Наступною представила "Рослинне брендування" Тетяна Стефанишин. За основу дизайнерка взяла ідею екологічності електротранспорту міста та розробила орнамент з використанням зелених, помаранчевих і фіолетових кольорів (як на туристичному логотипі Львова). Частиною концепції мали би стати також піктограмки, розроблені минулого року для Львова.

Далі Назар Хитреня розповів про своє "Жовто-зелене брендування". За прикладом розвинених європейських міст, дизайнер заклав у основу бренду жовтий колір з Державного Прапора та зелений колір, який асоціюється зі Львовом (наприклад, ФК "Карпати" чи "Львівське" пиво). Автор апелював на простоті в нанесенні малюнку.

Останнім виступив Костянтин Череповський із "Жовто-білим брендуванням". Насамперед, дизайнер наголосив на тому, що жовтий колір для міського транспорту - невдалий, адже він дуже впадає у вічі та призначений для маркування небезпечних місць. На думку автора, варто було би нейтралізувати використання жовтого кольору на транспорті, а в ідеалі - перефарбувати його на менш агресивний. 

У Львові визначились із переможцем конкурсу брендування громадського транспорту, - ФОТО, фото-7

Серед іншого, дизайнер запропонував додати на кожен вид транспорту свій колір плашки (червоний - трамвай, синій - тролейбус, зелений - автобус) та розмістити на ній логотип міста. Згодом ці кольори можна би було використати в схемі навігації міста.

Окрім цього, Костянтин Череповський запропонував розмістити на транспорті знаки для людей з інвалідністю, котрі би вказували, які саме двері пристосовані для підйому людей на візку. Також, зі слів дизайнера, варто уніфікувати електронні табло в транспорті, зробити внутрішню нумерацію рухомого складу, а рекламу розміщувати - лише на обмеженій площі.

Як відбувалась презентація проектів, можете подивитись на відео:

Після 10-хвилинного обговорення, конкурсне журі обрало переможця, яким став Костянтин Череповський. Але його дизайн не одразу потрапить на рухомий склад Львова. Роботу візьмуть за основу нового вигляду громадського транспорту, і доопрацюють з робочою групою.

"Ідея полягає в тому, щоби розробити ліврею, яка стане стандартом для всіх нових замовлень; і поступово, під час ремонтів та переобладнання доводити весь транспорт, який відповідає певним критеріям, до цієї схеми розфарбування", - зазначив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий.

Відтак, напрацювання Костянтина Череповського покращать у співпраці з львівськими дизайнерами (Олександр Шутюк, Олег Стець, Єгор Каліберда) і вже тоді будуть затверджувати остаточне брендування для транспорту. Представити фінальні напрацювання, зі слів Андрія Білого, мають намір уже за два тижні.

Читайте також: Львів планує придбати 50 низькопідлогових тролейбусів: подробиці

"Сподіваюсь, за два тижні уже будемо мати фінальну концепцію лівреї, яку зможемо затвердити і використовувати для замовлення всього нового рухомого складу. Частково ми зможемо використати її на вже замовлених одиницях - це "Електрони", "МАЗи", і однозначно для всіх нових видів транспорту вона буде йти в специфікації", - зазначив Андрій Білий.

Серед переваг можна назвати те, що на брендування не виділятимуть окремо кошти з бюджету, оскільки виробник одразу розфарбовуватиме нові автобуси, трамваї чи тролейбуси так, як треба місту. Але те, що стосується наявного рухомого складу: не увесь громадський транспорт отримає лівреї, а лише - від таких виробників як "Електрон", "Татра", "Шкода", "Атаман".

Транспорт виробників "Богдан", "Еталон" не оновлюватимуть взагалі. Разом із тим, нанесення бренду на уже наявний транспорт відбуватиметься поступово, у довгому проміжку часу. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #новини #032 #ЛМР #транспорт #брендування #конкурс #дизайн
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...