• Головна
  • Чому у Львові хочуть збудувати мале транспорте кільце
12:02, 25 березня 2018 р.
1

Чому у Львові хочуть збудувати мале транспорте кільце

В лютому цього року ЛКП “Львівавтодор” отримало функції замовника на будівництво малого транспортного кільця навколо центральної частини Львова. Проект, який розробили ще у 2016 році, передбачає реорганізацію дорожнього руху, створення нових пішохідних зон і може суттєво розвантажити центральну частину міста від транспортного потоку та заторів.

Сайт 032.ua вирішив з’ясувати, де будуть створювати мале транспортне кільце, навіщо воно потрібно та як зміниться дорожній рух у Львові, якщо концепцію таки погодять депутати міської ради Львова. 

В чому суть проекту

Концепція малого транспортного кільця передбачає впровадження пріоритетного руху двома смугами проти годинникової стрілки навколо центральної частини міста, по вулицях І.Франка через площу Митну, вул.Винниченка, Кривоноса, площі Осмомисла та Торговій, вул. Городоцькій, Лепкого, Університетській, Словацького, Стефаника, Дудаєва.

Чому у Львові хочуть збудувати мале транспорте кільце, фото-1

Далі кільце буде роздвоюватись: одна частина пройде по просп. Шевченка та по вул.Саксаганського, а інша – по вул.Волошина та Грушевського з виходом на вул.Франка. І закінчується кільце на перехресті вул.Левицького-кн.Романа-Шухевича-Франка.

“Це не означає, що автомобілі будуть рухатися лише проти годинникової стрілки. Наприклад, на вулиці Городоцькій є 4 смуги руху, тому там можна влаштувати рух в протилежному напрямку”, - розповідає автор концепції та директор ЛКП “Інститут міста” Олег Шмід.

Від кільця, згідно з концепцією, мають розходитись магістральні вулиці: Кривоноса, Чорновола, Городоцька, Листопадового Чину, Дорошенка, Франка, Костя Левицького та Личаківська.

Навіщо будувати транспорте кільце

На думку пана Олега, цей проект допоможе значно розвантажити від автомобілів центральну частину міста, що у свою чергу, звільнить місто від заторів.

“Проїзд по транспортному кільцю має бути привабливий для водіїв, щоби по ньому було краще їхати, ніж через проспект Свободи. Історично так склалося, що в нашому місті радіальний рух, тому нам потрібно організовувати такі транспортні кільця. Всі європейські міста таким чином вже давно вирішили свої транспортні проблеми”, - зазначає Шмід.

З’їзд з кільця автомобілісти будуть виконувати через правий поворот, який не проблемним, адже не гальмує рух та дозволить водіям їхати в інший житловий район. Крім того, мале транспортне кільце дасть змогу облаштувати додаткові пішохідні зони. Так, пішохідними можуть стати вулиці Ференца Ліста, Банківська, Наливайка, Тиктора, Фурманська, Нижанківського. Крім того, проектанти пропонують створити ще й велосипедне  навколо старої частини Львова.

Проблемні перехрестя

В рамках впровадження малого транспортного кільця у Львові вже реорганізували дорожній рух на перехресті вулиць Левицького – кн.Романа – Шухевича – Франка.

“Звичайно, краще було би реорганізовувати рух на всіх перехрестях одночасно. Але, по-перше: місто обмежене в коштах, а по-друге – люди не готові до змін. Тому, в нашому суспільстві краще все робити поступово”, - каже автор концепції малого транспортного кільця.

Тож тепер, за словами Олега Шміда, на черзі реорганізація дорожнього руху на площі Митній та Соборній. Однак в місті ще є достатньо проблемних точок, рух на яких потрібно буде змінювати.

“Наприклад, маємо вузьку горловину на вул.І.Гонти. Наразі ми не можемо там організувати рух по 2 смугах проти годинникової стрілки. Для того, аби впровадити там такі зміни, необхідно приймати кардинальне рішення – зносити будинок. Але ми дуже далекі від того, тому не будемо цього робити”, - додає Олег Едвардович.

Ще одним проблемним місцем експерт називає ділянку дороги поблизу ТЦ “Магнус” та вулицю Лепкого.

“Щодо цієї горловини поблизу “Магнусу”, то ми це питання вирішуємо. Пріоритетним там буде рух для приватного транспорту, але проходитиме він через ділянку вул. Шпитальної та Данилишина. А громадський транспорт курсуватиме через вулицю Городоцьку. Щодо вул. Лепкого, то вона вже готова до реоорганізації. Але історично так скллося, що ця вулиця є паркувальною. Нам треба подумати, де розмістити машини, дати водіям альтернативу. Я думаю, що ми знайдемо вирішення цього питання, адже ця вулиця має бути з двома смугами руху”.

Що буде з рухом транспорту через просп.Свободи

На цій ділянці збережеться рух приватного та громадського транспорту, але він буде локальним. На думку Олега Шміда,  для водіїв можна було би впровадити платний проїзд через проспект Свободи, що допомогло б розвантажити цю ділянку дороги від потоку автомобілів. Втім, подібну ідею навряд чи вдасться втілити в життя, через українське законодавство.

Коли почнуть проваджувати мале транспортне кільце

До кінця 2018 року проектанти мають підготувати проект кільця з ділянками вулиць, які підлягають реконструкції та реорганізації дорожнього руху.

“Буде встановлені багато нових дорожніх знаків. Думаю, що до кінця 2019 року мале транспорте кільце можна було би запровадити в нашому місті, але все залежить від депутатів та фінансування бюджету розвитку”, - зазначив пан Шмід.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Мале_транспортне_кільце #новини #Олег_Шмід #032ua
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
12 березня 2018 р., 20:27
Толку з цього задуму не буде, якщо і надалі всі вулиці будуть заставлені припаркованими авто. А якщо добитися виконання дії знаків "Зупинка заборонена" та "Стоянка заборонена", то й без цього "малого кільця" можна обійтися. Та не з нашим щастям...
Оголошення
live comments feed...