14:04, 1 березня 2017 р.
Куди скаржитись, якщо вам не вдалося оплатити проїзд у трамваї або тролейбусі за допомогою смартфона
У Львові зафіксували випадки, коли пасажирам електротранспорту не вдавалося з першого разу зісканувати QR код або виникали інші труднощі, відтак вони не могли скористатися послугою безконтактного розрахунку.
Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.
За інформацією ЛКП "Львівелектротранс ", окрім десяти тисяч успішних трансакцій, що відбулися у системі, були ще й більше п’ятнадцяти тисяч успішних сканувань QR коду, однак пасажири не зробили наступних кроків для внесення оплати.
"Зважаючи на ці та інші випадки, коли не вдалося оплатити проїзд, розробники системи та ЛКП "Львівелектротранс" просять усіх користувачів, у кого виникли такі труднощі, надати інформацію у відділ інформації та зв’язків з громадськістю - вул. Сахарова, 2, або ж на електронну скриньку: [email protected]. ", - повідомляють в ЛКП "Львівелектротранс".
Нагадаємо, з 24 січня у Львові запроваджено систему безготівкового розрахунку в електротранспорті.
Як це працює:
- Пасажир сканує QR код на віддалі 40-50 см (пристрій повинен бути підключений до інтернету)
- Пасажир обирає картку для оплати та натискає «Оплатити».
- Після оплати пасажир отримує у «Приват24» від контакту квиток, компостує його та показує контролеру.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:37
Вчора
15:03
Вчора
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі