Реклама
15:26, 19 грудня 2016 р.

Шиповані зимові шини

Реклама

Багато автолюбителів знають, що з наближенням зими з'являється необхідність у виборі зимових шин. Літні категорично не підходять для зимового періоду, а всесезонні значно поступаються за своїми ходовим якостям зимовій гумі в холодну пору року. Загальне правило приблизно таке: на кожен сезон - своя гума. В цілому, чим більш «універсальна» шина - тим гірше її характеристики в пікових умовах температур, так як навіть найвищі технології не дозволяють сьогодні винайти щось однаково добре адаптоване під експлуатацію як при найнижчих температурах, так і при високих.

Як відомо, зимові шини діляться на два види: шиповані і нешиповані. У нашій статті піде мова саме про шини з можливістю шиповки. Такі шини мають набагато більш якісне зчеплення зі зледенілою або сильно засніженою дорогою, ніж нешиповані. Але тут є особливість: справа в тому, що в умовах міської їзди дороги часто прибираються і посипаються сіллю, тому шипи при їзді по голому асфальту можуть досить швидко прийти в непридатність, особливо якщо в швидкісному режимі їзди. Інша справа - заміські траси і дороги в сільській місцевості, там шипи дійсно є незамінними.

А водіям з невеликим досвідом для зимових поїздок як в міських, так і заміських умовах, дуже рекомендується встановлювати саме шиповані зимові шини (по рос. – зимние шины). Це ж можна рекомендувати тим, хто водить авто в спокійному стилі - шипи прослужать досить довго, а керованість на зледенілих трасах автомобілем завдяки якісному зчепленню буде на високому рівні.

Якщо ж клімат країни такий, що взимку на асфальтовому покритті снігу та ожеледиці практично немає - від шипованих шин краще відмовитися. Справа в тому, що вони на таких покриттях мають менш якісне зчеплення з дорогою. Крім того, якщо Ви зібралися в подорож в інші країни на своєму авто - обов'язково ознайомтесь з законодавством цих країн. У багатьох з них шипована гума заборонена, а їзда на даних шинах має наслідок у вигляді досить великих штрафів.

Крім того, потрібно враховувати, що обов'язково слід виконувати сезонну заміну всіх коліс, а не тільки ведучих. Пов'язано це з тим, що, незважаючи на економію коштів, погіршується керованість автомобілем - часто трапляються неконтрольовані замети на поворотах і зростає ймовірність ДТП. А ремонт пошкоджених транспортних засобів, не кажучи вже про можливу втрату здоров'я, буде коштувати набагато дорожче.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...