Інколи трапляється так, що у магазинах на полицях стоїть нереалізований товар, у якого вже закінчився термін придатності. Найчастіше це продукти харчування.
Кореспондент сайту 032.ua пропонує дізнатися, що робити споживачам у випадку такої неприємної покупки.
Насамперед, слід пам’ятати, що в Україні заборонено продавати товари, на яких термін придатності не вказано чи якщо цей термін минув.
Якщо вже так сталося, що ви купили протерміновані продукти, слід вимагати у продавця замінити його на придатний чи повернути сплачені кошти.
Для заміни товару обов’язково потрібно мати при собі товарний (фіскальний) чек, який підтверджує покупку, та показати його працівникам магазину!
Бувають випадки, коли термін придатності в продуктів ще не збіг, але на вигляд він уже зіпсований. Це може означати, що в магазині порушили умови його зберігання або підробили дату виготовлення продукту.
Такий товар споживачі також мають право замінити або повернути витрачені за нього кошти. Єдиний нюанс - потрібно довести, що відповідні недоліки виникли до моменту купівлі цього продукту.
Якщо ви виявили прострочений чи зіпсований харчовий продукт на полиці магазину, про це обов’язково слід повідомити адміністрацію закладу та вимагати прибрати його з продажу. Доцільно також попросити перевірити усю партію товарів, щоби інші покупці не отруїлися, адже продукти могли потрапити до магазину вже зіпсованими.
Пам’ятайте: зіпсований товар підлягає списанню та утилізації.
У випадку, коли адміністрація магазину не звертає уваги на ваші рекомендації, а ваше право як споживача було порушено, слід звертатися на цілодобову гарячу лінію Держпродспоживслужби за номером: (044) 364-77-80 або у територіальні органи цієї ж служби, які можна знайти за посиланням.
До послуг українців також - Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103.
Читайте також: Що таке європротокол та як його оформити