У "Львівводоканалі" діють можливості щодо того, як подати показники води львів'янам.
Журналісти нашого видання пропонують мешканцям Львова ознайомитись з усіма можливими варіантами та з детальною інструкцією від "Львівводоканалу".
Спосіб №1: подати показники на Порталі споживачів комунальних послуг
Портал споживачів комунальних послуг працює у Львові вже кілька років за такою адресою:infolviv.com.ua. На сервісі є можливість подати показник за воду, дізнатись про нарахування, роздрукувати квитанції, подати запит.
Спосіб №2: зателефонувати та подати показники
Клієнти "Львівводоканалу" можуть подати показник за воду одразу за двома номерами - стаціонарним та мобільним: 240-01-00, 067-310-09-49. Надалі вам необхідно буде назвати номер свого особового рахунку та адресу.
Спосіб №3: подати показники за допомогою SMS
Віднедавна львів'яни отримали змогу надсилати показники води за допомогою SMS - повідомлення. Надсилати повідомлення необіхдно у такому форматі: номер особового рахунку: номер лічильника – кінцевий показник.
Зазначимо, що за кожним районом у Львові прикріплені особисті телефонні номери, на які львів'янам необхідно надсилати смс з показниками води. Ось перелік номерів для кожного району: