З появою інтернету популярністю користується замовлення послуг чи товарів онлайн. Але трапляється й таке, що результат не відповідає очікуванням.

Кореспондент сайту 032.ua розповідає, що потрібно зробити користувачеві, щоб повернути собі кошти за неякісно надані послуги онлайн.

Насамперед, перед тим, як замовити послуги чи товари в інтернеті, обов'язково потрібно прочитати правила на сайті або в додатку, які стосуються компенсації у разі порушення правил надання послуг.

Якщо надана послуга не відповідає заявленому опису, можна сміливо заявити про порушення ваших прав як споживача.

У такому разі слід вимагати компенції, яка проявляється у кількох формах:

1) безоплатне усунення недоліків у наданій послузі у розумний термін;

2) відповідне зменшення ціни наданої послуги;

3) безоплатне повторне надання послуги;

4) відшкодування завданих збитків з усуненням недоліків наданої послуги.

Якщо надавач послуг не задовольняє вашу вимогу, потрібно звернутися зі скаргою в Держпродспоживслужбу або до суду за місцем проживання. Судовий збір за позовами про захист прав споживачів не стягується.

Окрім цього, за кожний день (чи годину) прострочення надання послуги виконавцем повинна сплачуватись пеня у розмірі 3% вартості послуги.

Великі компанії розробили сервіси, максимально дружні до користувача. До прикладу, якщо додаток стягнув з вас гроші за скасування замовлення, у багатьох з них доступна функція надсилання запиту на повернення коштів прямо у додатку.

Для цього в розділі "Допомога" слід обрати відповідну тему, описати обставини справи та відправити провайдеру послуги. Провайдер зобов'язаний розглянути скаргу і повернути безпідставно стягнуті кошти.

Нагадаємо, раніше сайт 032.ua розповідав, що робити, якщо ви купили протермінований продукт у магазині.