24 листопада у Львові розпочнеться туристична конференція «Перемагай з Левом!». На конференцію приїдуть експерти з України та з-закордону.
Протягом двох днів експерти презентуватимуть сучасний стан та перспективи розвитку туристичної галузі у світі та, зокрема, Україні.
Частина конференції пройде у форматі дискусій та брейн-стормінгів, під час яких експерти визначатимуть найкращі підходи і погляди на певну проблематику.
«Оскільки туристична галузь – одна з перспективних та «недовикористаних» галузей для розвитку міста Львова та України, дуже важливим є обговорення питань того, в яких напрямках ця галузь може розвиватись в Україні. Зокрема, можна дивитись на розвиток туризму, як масового явища чи більш нішового – наприклад, розвиток освітнього чи галерейного туризму. Саме ці питання Львівська бізнес-школа буде піднімати в одній з дискусій, і спробує розглянути, які є переваги чи застереження для кожного з цих підходів», – зазначила директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Софія Опацька.
24-25 листопада 2011 р.
"Леополіс Хол", Торговий Центр "Опера Пасаж"
Львів, пр. Свободи, 27
СВІТОВІ ТУРИСТИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ: ТРИМАЙ ХВИЛЮ!
Об'єднуйте. Вдосконалюйте. Презентуйте. Завойовуйте.
Четвер, 24 листопада
9:00 - 9:50 Реєстрація учасників
10:00-12:00 Офіційне відкриття. Вітальні слова Андрія Садового, міського голови Львова, та Джона Хілі, Виконавчого директора European Cities Marketing, президента "Best Destination Marketing"
Сесія «В єдності сила»: Партнерство у туристичному бізнесі (ч. I) (як об'єднати зусилля для спільного успіху): - Основні туристичні тенденції. Зміни, які чекають ринок; - Нові форми співпраці та партнерства. Публічно-приватне партнерство в туризмі; - Роль об'єднань та кластерів у формуванні туристичного продукту міста. Особливості управління об'єднаннями.
10:30-10:50 Джон Хілі: “Публічно-приватне партнерство у міському туризмі”
Створення організацій та об’єднань, спрямованих на планування та
розвиток туристичної діяльності міста за однією концепцією.
Моделі фінансування та функціонування.
10:50-11:10 Маркіян Мальський: "Український досвід приватно-публічного
партнерства: уроки та перспективи" Презентація стосуватиметься уроків минулого щодо пошуку та вибору
приватного партнера для виконання спільних проектів, а також
перспектив розвитку сфери приватно-публічного партнерства та
інших форм співпраці цих двох секторів в Україні.
11:10-11:40 Ганс-Ульріх Трозіен: “Створення регіональних об’єднань як гарантія успіху в туризмі. Приклад: Східна Німеччина” Рецепти партнерства: тематичні кулінарні тижні; співпраця театрів та
ресторанів; планування транспортного сполучення із залученням готелів і
компаній-перевізників; створення спеціальних туристичних пропозицій
для людей з обмеженими можливостями, тощо.
11:40-12:00 Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
12:00–12:30 Кава-брейк, спілкування
12:30–12:50 Прес-конференція
13:00–14:00 Обід
14:00–16:00 Сесія “В єдності сила”: Партнерство у туристичному бізнесі (ч.IІ): - Як міста змінюють власні туристичні стратегії, зважаючи на тренди
світового туризму; - Співпраця між містами. Спільні туристичні продукти.
14:00-14:20 Єжи Гаєвські: “Краків: традиційні та нові туристичні продукти як
відображення сучасних тенденцій туристичного ринку” Як змінюється стратегія розвитку міського туризму відповідно до сучасних
вимог споживача туристичного продукту.
14:20-14:40 Катрін Гайнтшель: “Міський туризм в урбаністичну епоху” Презентація динаміки міського туризму вцілому. Найяскравіші приклади
вдалого планування міського туризму та пошуку нових ринків.
14:40-15:30 Руслан Ашимканов: “Маркетинг територій” Приклади маркетингових стратегій міст та регіонів Європи та Азії. Як
спланувати маркетингову стратегію відповідно до сучасних тенденцій
світового туризму?
15:30-16:00 Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
16:00-16:30 Кава-брейк, спілкування
16:30–18:00 Сесія: “Всі до нас!”: Події, що генерують успіх (як вдосконалити туристичний напрям завдяки подіям): - Ефект масштабних подій на розвиток туризму міста (ЄВРО-2012); - Вплив Чемпіонату з футболу на економіку міст (на прикладі Австрії та
Швейцарії); - Спеціалізовані та тематичні події як інструмент маркетингу міст (ярмарки,
виставки та ін.)
16:30-16:50 Олег Засадний: “ЄВРО 2012: туристичний прорив” Роль ЄВРО 2012 для розвитку міста загалом та туристичної галузі.
Визначення перспектив розвитку туризму Львова після проведення
чемпіонату.
16:50-17:10 Андреас Цінс: “ЄВРО 2008: досвід Австрії та Швейцарії” Досвід проведення ЄВРО 2008 в містах Австрії та Швейцарії. Яка доля
спіткала міста, що приймали матчі?
17:10-17:30 Андрій Сидор: “Фестивалі як маркетинговий інструмент територій” Промоція міста. Партнерство. Розвиток ринків
17:30-18:00 Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
П'ятниця 25.11.2011
9:00-9:50 Реєстрація учасників
10:00–13:00 Сесія «Тримай їх міцно!»: емоції та очікування туристів (як презентувати місто, щоб вразити туриста): - Аналіз тенденцій в туризмі, спричинених змінами в способі життя та
світогляді сучасних туристів; - Вироблення основної концептуальної позиції у представленні міста; - Окреслення сучасних тенденцій та пошук нових інструментів і каналів
досягнення свідомості туристів.
10:00-10:25 Габріела Швайнбергер: “Прислухайтеся до своїх клієнтів і усвідомте, чому увага є важливішою за ноу-хау”
10:25-10:50 Катрін Гайнтшель: “Відень: маркетингові підходи і нові тенденції” Маркетингова стратегія Відня (цільові групи, ключові ринки), приклади
маркетингової комунікації для конкретних ринків та залучення партнерів
до кожної складової маркетингової стратегії.
10:50-11:10 Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
11:10-11:40 Кава-брейк, спілкування 11:40-12:10 Крістіан Гессль: “СітіКард - відчуття мандрівки, де все включено” Синергія туристичного ринку за допомогою впровадження системи
туристичних карток. Ми дізнаємося ключові деталі запровадження
системи туристичних карток.
12:10-12:40 Нік Грінфілд:“Як Європа втримує позицію туристичного
напрямку № 1 у світі у ХХІ ст."
12:40-13:00 Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
13:00–14:00 Обід з доповідачами (ресторан La Piazza)
Паралельна сесія №1 ("Леополіс Хол", Торговий Центр "Опера Пасаж", Львів, пр. Свободи, 27)
14:00–16:00 Сесія «Посилюємо наступ!»: створення незабутнього
туристичного досвіду (як завоювати ринок та кожного туриста через неймовірний досвід
проживання, харчування та відпочинку): - Обговорення трендів, що мають безпосередній вплив на процес
формування туристичного продукту та його складових; - Забезпечення високої якості туристичних послуг; - Special interest tourism: гастрономічний туризм
14:00-14:20 Удо Хайне: “Як стати успішним готелем”
14:20-14:50 Сюзанне Геллер: “Грац - Capital of Culinary Delights” Цільова аудиторія - гурмани.
14:50-15:10 Ольга Тіхонова: “Гастрономічні тури - нішовий туристичний
продукт чи улюблена справа?” Як створити якісний туристичний продукт, що базується на тому, що ми
любимо робити в житті.
15:10-15:30 Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
15:30-16:00 Кава-брейк, спілкування
16:00–18:00 Брейн-стормінг, дискусія “Маркетинг міста - чи є межа для
фантазії?” за участі представників бізнесу, туристичних експертів
України та Європи.
Ключові питання дискусії:
- Які є основні критерії інноваційного міста?
- Світові тенденції туризму. На що робити акцент?
- Чи виправдовує себе позиціонування Львова, як міста
інтелектуального туризму?
Експерти зустрічі:
- Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS);
- Ярослав Грицак, доктор історичних наук, професор Українського
Католицького Університету;
- Наталія Попович, президент комунікаційної групи PRP в Україні,
Росії, Азербайджані та інших країнах СНД.
Модератор: Ярослав Притула, викладач, керівник напрямку R&D
в LvBS.
Паралельна сесія №2 (Туристично-інформаційний центр, пл. Ринок, 1)
14:00–17:30 Сесія «Туристично-інформаційні центри: ідея, функції, партнери»
за участі директора Департаменту Туристично-інформаційної
інфраструктури visitBerlin - Габріели Швайнбергер, директора ЛКНП
“Центр розвитку туризму” - Надії Радіоненко та керівника центру
туристичної інформації Львова – Олени Голишевої Теми, викладені під час сесії: - Коротка довідка про ТІЦи: приватні, муніципальні, види фінансування,
тощо - Основні складові діяльності муніципального центру туристичної
інформації (необхідний штат працівників, друкована продукція,
аналітична діяльність)
- Інноваційні інструменти в діяльності ТІЦів, новітні технології - Присутність ТІЦа в он-лайн просторі: веб-сайт та його наповнення,
соціальні мережі - Залучення волонтерів до діяльності ТІЦів
18:00 Закриття конференції