Вчора, 1 липня, мешканці та гості міста мали нагоду скористатися нічним транспортом.
Які результати першого дня експерименту дізнався у АТП-1 кореспондент 032.ua.
Ті люди з якими ми вчора їздили відгукувались позитивно про роботу нічних маршрутів. Оскільки, це в десятки разів дешевше за таксі. Коли б ще можна було доїхати, наприклад, із центру до Сихова за 8 гривень?
Як повідомив у коментарі 032.ua в. о. заступника директора з експлуатації маршрутів АТП-1 Олександр Струтинський, ніхто із керівництва не очікував багато людей вже у перший день початку роботи нічних маршрутів.
“Якихось надприбутків ми не планували, намагались просто допомогти людям. На нашу думку, потрібно близько 2-3 тижні, аби все більше людей користувались маршрутами та знали про них. Окрім цього, маємо відкоригувати графік руху цього нічного транспорту: десь додати часу, а десь забрати, враховуючи пасажиропотік. Але це все згодом.
Зараз ми обстежуємо пасажиропотік на цих маршрутах, сподіваюсь, що практика нічних маршрутів ввійде у життя міста на постійній основі”, - зазначив Олександр Струтинський.
Також він додав, перевіряючи роботу маршрутів, вони зрозуміли, що мешканці Львова були задоволені таким нововведенням, але для того аби нічний транспорт почав працювати на постійній основі необхідно, щоб люди звикли до нього і тоді буде відповідний пасажиропотік.
“Ті люди з якими ми вчора їздили, відгукувались позитивно про роботу нічних маршрутів. Оскільки, це в десятки разів дешевше за таксі. Коли б ще можна було доїхати, наприклад, із центру до Сихова за 8 гривень?”, - констатував Олександр Струтинський.
Нагадаємо, 17 червня, виконком Львівської міської ради прийняв рішення про запровадження нічних маршрутів у Львові. Як повідомлялось раніше, на маршрутах працюють представники “Муніципальної дружина” міста.