Протягом чотирьох днів Львівська залізниця проводила випробування в тунелях, на гірських підйомах і спусках.
«Цей поїзд призначений для приміського сполучення, а отже хотілося б, аби виробники передбачили тут і місця для перевезення велосипедів та лиж, запропонували можливість формування поїзда різнокласовими вагонами, додали потужності дизелю для роботи у горах», — розповів Богдан Піх.
Цей поїзд призначений для приміського сполучення, а отже хотілося б, аби виробники передбачили тут і місця для перевезення велосипедів та лиж, запропонували можливість формування поїзда різнокласовими вагонами
Новий поїзд може максимально розігнатися до 154 км/год. Носова частина вагонів обладнана краш-системою для забезпечення безпеки машиністів та пасажирів поїзда у разі зіткнення з перешкодою. Вагони мають блоки крісел, які розміщені за системою 3 на 3 та тамбурні зони. Є місця для інвалідів.