Якщо під час травневих свят у вас вимкнуть гарячу воду чи світло, телефонуйте 15-85.
На стратегічному підприємстві з 1 до 4 травня та з 9 до 11 травня розробили графік чергування, за яким без уваги не має залишитися жодний абонент.
«Підприємство працюватиме у звичному режимі, здійснюючи подачу гарячої води усім споживачам. В разі виникнення аварійних ситуацій, а ми сподіваємося таких не буде, їх оперативно усуватимуть. Телефон нашої диспетчерської працює цілодобово, тому кожен може туди звернутися за номером 15-85», - розповів Володимир Штейбарт.
У випадку виникнення аварій на вуличних системах водопостачання, необхідно звертатись у диспетчерську службу «Львівводоканалу» за телефоном 15-51 або 276-20-50, якщо трапилося засмічення вуличних систем каналізації – за телефоном 240-18-35.
«Періодично до нас звертаються львів’яни зі скаргами, що у сусіда тріснула труба і заливає водою будинок, або, скажімо, забилася каналізація у підвалі. Особливо прикро, коли такі аварії трапляються під час святкових днів. Однак, ми можемо допомогти лише у тому випадку, якщо аварія сталася на вуличних мережах. Якщо ж витік води або засмічення каналізації трапилося усередині будинку, тоді просимо звертатися у аварійно-диспетчерські служби міста. Зичимо мешканцям міста гарного настрою та бажаємо, щоб травневі свята пройшли без надзвичайних пригод», - зазначили у Львівводоканалі.
Довідка
Контакти аварійно-диспетчерських служб міста:
237-98-53 Міська аварійна служба ЖКГ Галицького, Сихівського районів
245-24-63 ЛКП «Аварійна служба Франківського району»
253-68-16 ЛКП «РАС» Залізничного району
252-10-37 ДКП «Трап» Шевченківського району
275-06-11 МКП «Стихія» Личаківського району.