80% співробітників регулярно відволікаються від роботи на дрібниці

40% офісних працівників постійно відволікаються від роботи. Ще стільки ж переключаються на неробочі питання по 5 разів на день. А от відразу включитись у робочий процес може тільки один із п’яти співробітників. Як з’ясувалось у результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна, працівники відволікаються однаково часто, незважаючи на те, сидять вони в окремому кабінеті, чи працюють у приміщенні типу «Open-space».

З одного боку, подеколи відволікатись від роботи необхідно. Це допомагає відновити сили й сконцентруватись для виконання складних задач. Але коли відволікатись доводиться не з власної волі, це тільки заважає роботі, збиває з думки, знижує концентрацію уваги і навіть примушує починати заново вже почату справу.

Згідно з результатами опитування, працівники однаково часто відволікаються від роботи незалежно від того, в якому приміщенні працюють. Більшість опитаних (а саме 59%) трудяться в окремій кімнаті з колегами, а ось сидіти в прохідному приміщенні доводиться майже кожному десятому. 16% співробітників компаній працюють у офісах «Open-space», організованих за типом відкритого простору. І тільки одному з десяти офісних співробітників пощастило мати власний кабінет. Хоча в кожному типі офісних приміщень є свої специфічні відволікаючі фактори, зокрема, сміх колег, часті дзвінки або робота оргтехніки, але все ж розташування робочого місця практично не впливає на концентрацію уваги співробітника.

Постійно відволікаються від роботи на різні дрібниці майже 40% працівників офісів, і ще стільки ж визнають, що відволікаються до 5 разів на день. Принаймні один раз-двічі на день акцентують увагу на якійсь дрібниці, що не стосується роботи, ще 16% опитаних. Як виявилось, тільки одиниці можуть постійно думати виключно про роботу й не звертати уваги на різноманітні офісні подразники. І таких тільки 4 особи на сотню. Але з віком здатність не відволікатись на дрібниці розвивається. Чим старший працівник, тим менше уваги він звертає на розмови колег, телефонні дзвінки й повністю присвячує себе вирішенню якогось питання.