Які є варіанти здійснення повірки квартирних лічильників холодної води у ЛМКП «Львівводоканал».
Як повідомляє «Львівводоканал» на сьогоднішній день послуга з повірки приладу обліку води – водолічильника – може здійснюватися наступним чином:
З демонтажем приладу обліку та повіркою у спеціалізованій лабораторії – здійснюється працівниками ЛМКП «Львівводоканал» і включає в себе: демонтаж, повірку та монтаж водолічильника.
Без демонтажу приладу обліку за допомогою переносної проливної установки – здійснюється мобільними бригадами ЛМКП «Львівводоканал» за місцем встановлення водолічильника.
Якщо споживач виявить бажання пришвидшити здійснення повірки і має можливість самостійно здійснити демонтаж і монтаж (після повірки) водолічильника, він може привезти прилад обліку до ЛМКП «Львівводоканал» за адресою вул. Зелена, 62а, лабораторія Служби обслуговування приладів комерційного обліку.
Графік роботи:
прийом лічильників на повірку з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 12:00,
отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 14:30 до 17:00, у п’ятницю з 14:00 до 16:00).
При собі необхідно мати акт розпломбування лічильника, складений ЛМКП «Львівводоканал».
Де можна провести повірку квартирного лічильника води?
Повірку квартирних засобів обліку води здійснюють наступні підприємства:
ДП «Львівстандартметрологія», м. Львів, вул. Кн. Романа, 38;
ЛМКП «Львівводоканал», м. Львів, вул. Зелена, 62а;
ЛМКП «Залізничтеплоенерго», м. Львів, вул. Патона, 2а;
ТзОВ ВФ «Віртуоз і КО», м. Львів, вул. Шевченка, 317;
ТзОВ «Лапаївка-Сервіс», с. Лапаївка, вул. Геофізиків, 17
ТОВ «Рівнестандарт», м. Львів, вул. Водогінна, 2, офіс 110
ТОВ «Метртехсервіс», м. Рівне, вул. Курчатова, 18а
Додаткову інформацію щодо повного переліку підприємств, які вправі здійснювати повірку квартирних лічильників води, можна отримати в ДП «Львівстандартметрологія».
Як проводиться повірка квартирних лічильників ЛМКП «Львівводоканал»?
У попередньо погоджені зі споживачем (в телефонному режимі) дату та час, до нього прийде працівник ЛМКП «Львівводоканал», який обстежить місце встановлення вузла обліку.
А) Якщо при обстеженні вузла обліку, лічильник можливо демонтувати, працівник фіксує в акті про демонтаж лічильника на повірку останні показники лічильника, знімає реєстраційну пломбу (розпломбовує) і демонтує лічильник. На його місце працівник встановлює технологічну перемичку (вставку). Демонтований лічильник працівник ЛМКП «Львівводоканал»доставляє на повірку у спеціалізовану лабораторію. Повірка водолічильника здійснюватиметься у строк, що не перевищує одного календарного місяця. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться згідно з середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці.
За умови проходження приладом обліку повірки представник ЛМКП «Львівводоканал» зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту працівника для встановлення повіреного лічильника в термін не пізніше 1 місяця з дня демонтажу лічильника.
У визначений день працівник ЛМКП «Львівводоканал» здійснює демонтаж технологічної перемички (вставки) та монтаж повіреного лічильника і його опломбування. Якщо за результатами повірки лічильник визнано непридатним – споживач повинен придбати новий лічильник за власний рахунок. Встановлення нового приладу, за умови замовлення повірки з демонтажем, проводиться безкоштовно.
Після виконання робіт працівник складає акт (в 2 прим.) з наступною інформацією:
дата проведення робіт;
ПІБ працівника, що виконував роботи;
тип, заводський номер та показники встановленого лічильника;
номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини;
контактні телефони ЛМКП «Львівводоканал», за якими мешканець зможе звернутися у випадку некоректної роботи приладів.
Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за показами лічильника.
Б) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати, працівник ЛМКП «Львівводоканал» складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків.Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника відбувається відповідно до наведеної вище процедури.
В) Якщо споживач відмовляє в доступі працівника до місця встановлення вузла обліку, він отримає поштою письмове попередження про зняття лічильника з абонентського обліку у зв’язку з відмовою у доступі. Крім того, у листі споживачу буде запропоновано самостійно демонтувати та привезти на повірку лічильник. Якщо прилад обліку пройде повірку, працівник ЛМКП «Львівводоканал» повинен отримати доступ до нього для опломбування.
Контакти
Служба обслуговування приладів комерційного обліку надає послуги зі встановлення, опломбування, метрологічної повірки та ремонту приладів обліку води.
+38 (032) 240-11-40 (вн. 1247 або 1248)
понеділок – четвер: з 8:00 до 17:00, п’ятниця: з 8:00 до 16:00, обід: з 12:00 до 12:50, субота, неділя: вихідний
м. Львів, вул. Зелена, 64.
Графік роботи лабораторії:
Прийом лічильників на повірку
щодня з 8:00 до 12:00 год
Отримання лічильників після повірки
понеділок – четвер з 15:00 до 17:00, у п’ятницю з 15:00 до 16:00 год
субота, неділя: вихідний.
Читайте також: Сервісний центр Львівводоканалу анонсував додатковий робочий день: причина