Сервісний центр Львівводоканалу анонсував додатковий робочий день: причина

Цієї суботи, 22 лютого, сервісний центр Львівводоканалу, що на вул. Зелена, 64, працюватиме у робочому режимі. Підприємство пішло на цей крок через велику кількість звернень щодо повірки лічильників.

Як зазначили у ЛМР, сервісний центр працюватиме за графіком п’ятниці – з 08:00 до 16:00.

«Відтак, кому необхідно подати заявку на повірку або донести свідоцтво про повірку лічильника, можуть скористатися можливістю зробити це у вихідний день. Працюватиме 9 наших фахівців, які надаватимуть консультації та допоможуть із оформленням документів», - пояснили у ЛМКП «Львівводоканал».

У міськраді також нагадали про альтернативні способи подачі інформації про повірку.

Подати електронну заявку на повірку та сертифікат повірки лічильника можна кількома способами.

1. Лист за таким взірцем:

  • номер особового рахунку
  • адреса
  • контактний номер телефону для зворотнього зв'язку

Слід надіслати за такою електронною адресою:

  • Галицький район -  gal_r@lvk.lviv.ua  
  • Франківський район - fra_r@lvk.lviv.ua  
  • Личаківський район - lych_r@lvk.lviv.ua 
  • Сихівський район - sih_r@lvk.lviv.ua 
  • Залізничний район - zal_r@lvk.lviv.ua  
  • Шевченківський район - she_r@lvk.lviv.ua  
  • Позаміські споживачі - pozam_r@lvk.lviv.ua  

2. У додатку Viber - https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot 

3. У додатку Telegram - https://t.me/vodokanal_lviv_bot 

4. По телефону Кол-центру:

  •  +38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)
  •  0 (800) 30-15-51 (безкоштовний для всіх операторів зв’язку)
  •  +38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)

Крім того, можна звернутися до вашого  контролера, контакти якого вказані у рахунку за водопостачання.

Читайте також: Побудова модульного укриття в одній з громад Львівщини коштувала майже 5 млн грн

Партнерський спецпроект
17:46, Вчора