Цієї суботи, 22 лютого, сервісний центр Львівводоканалу, що на вул. Зелена, 64, працюватиме у робочому режимі. Підприємство пішло на цей крок через велику кількість звернень щодо повірки лічильників.
Як зазначили у ЛМР, сервісний центр працюватиме за графіком п’ятниці – з 08:00 до 16:00.
«Відтак, кому необхідно подати заявку на повірку або донести свідоцтво про повірку лічильника, можуть скористатися можливістю зробити це у вихідний день. Працюватиме 9 наших фахівців, які надаватимуть консультації та допоможуть із оформленням документів», - пояснили у ЛМКП «Львівводоканал».
У міськраді також нагадали про альтернативні способи подачі інформації про повірку.
Подати електронну заявку на повірку та сертифікат повірки лічильника можна кількома способами.
1. Лист за таким взірцем:
- номер особового рахунку
- адреса
- контактний номер телефону для зворотнього зв'язку
Слід надіслати за такою електронною адресою:
- Галицький район - gal_r@lvk.lviv.ua
- Франківський район - fra_r@lvk.lviv.ua
- Личаківський район - lych_r@lvk.lviv.ua
- Сихівський район - sih_r@lvk.lviv.ua
- Залізничний район - zal_r@lvk.lviv.ua
- Шевченківський район - she_r@lvk.lviv.ua
- Позаміські споживачі - pozam_r@lvk.lviv.ua
2. У додатку Viber - https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot
3. У додатку Telegram - https://t.me/vodokanal_lviv_bot
4. По телефону Кол-центру:
- +38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)
- 0 (800) 30-15-51 (безкоштовний для всіх операторів зв’язку)
- +38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)
Крім того, можна звернутися до вашого контролера, контакти якого вказані у рахунку за водопостачання.
Читайте також: Побудова модульного укриття в одній з громад Львівщини коштувала майже 5 млн грн