Сім років тому у соцмережі Facebook була створена група «Гаряча лінія міста» Львова. За цей час кількість її учасників зросла до 117,5 тисяч осіб, які скерували близько 112 тисяч звернень.
Як розповів провідний спеціаліст департаменту гуманітарної політики Назар Кушнір, група була створена як посередник для комунікації з владою та комунальними установами. Щодня адмін фейсбук-групи «Гарячої лінії міста» опрацьовує десятки звернень від львів'ян.
Адміністратору групи доводиться не лише правильно ідентифіковувати та скеровувати звернення, але й значною мірою виконувати функцію контролю за його виконанням. А також відслідковувати реакцію заявника і моніторити коментарі дописувачів задля покращення ефективності роботи.
На «Гарячій лінії міста» за сім років її існування користувачі написали близько 1,5 млн коментарів, залишили майже 7 млн реакцій – «лайків» та «перепостів».
У топі звернень і надалі залишаються ремонти доріг і тротуарів, графіки руху громадського транспорту, благоустрій прибудинкових територій, дитячих майданчиків тощо. Особливо минулого року мешканці стали активними у зверненнях щодо неналежного паркування та покинутих авто.
Учасники Facebook-групи також дізнаються про важливі події та ініціативи в житті громади міста та активно обговорюють їх. За час існування групи в ній було розміщено близько 4,2 тис. оголошень. Загалом же охоплення аудиторії за час існування групи сягнуло 54 млн переглядів. Щодо статистики відвідуваності групи, дві третини її учасників — жінки, а щодо вікової категорії, то це учасники, віком 25-54 роки.
Читайте також: Мережа ТВОРИ! цього тижня запрошує молодь на безкоштовні заходи у Львові