З поверненням графіків погодинних відключень електроенергії, багато споживачів запитують, де можна дізнатися свою групу ГПВ.
Як повідомили у "Львівобленерго", це можна зробити за допомогою онлайн-сервісів:
- • сайт «Львівобленерго»: https://poweron.loe.lviv.ua/
- • чат-бот «Львівобленерго» у Viber (для побутових споживачів): https://www.viber.com/loebot
- • чат-бот «Львівобленерго» у Telegram (для побутових споживачів): https://t.me/loeserviceBot
- • чат-бот «Львівобленерго Бізнес» у Viber (для юридичних споживачів): www.viber.com/loebiznesbot
- • чат-бот «Львівобленерго Бізнес» у Telegram (для юридичних споживачів): https://t.me/loebiznesbot
Трапляються окремі випадки, коли адреса клієнта не вказана у графіку на сайті і чат-боті «Львівобленерго», але фактично вимикається за погодинними відключеннями. Або ж адреса клієнта на сайті «Львівобленерго» віднесена до однієї з груп, але вимикають за графіком іншої групи.
Це пов’язано із зміною схем електропостачання через ремонтні роботи, аварії та використання резервних ліній.
Що робити у такому випадку?
У момент відключення електроенергії оформіть заявку про відсутність електропостачання через чат-боти або на сайті (сервіс «Чому немає світла»). Ця інформація потрапить до технічної служби для перевірки.
Читайте також: Депутата на Львівщині оштрафували на пів мільйона за корупцію