ЛКП «Львівавтодор» нагадує пасажирам: якщо на транспортній картці ЛеоКарт утворився від’ємний баланс, система її заблокує. Відповідно, валідатор відхилятиме реєстрацію поїздки.
Для того, щоб розблокувати картку, її необхідно поповнити. Розблокування відбувається автоматично, але не миттєво, повідомляє пресслужба ЛМР.
«Щоб уникнути блокування – завчасно поповнюйте картку та тримайте її баланс у «плюсі». Врахуйте, що після поповнення заблокованої картки, повинно пройти орієнтовно від 10 хвилин (залежить від наявності стабільного зв’язку з транспортним засобом), щоб вона розблокувалася і ви знову могли валідувати проїзд», - зазначили у ЛКП «Львівавтодор».
Пасажирам, які планують здійснювати пересадкові поїздки, рекомендують мати на рахунку ЛеоКарт кошти для валідації у кожному транспортному засобі. Адже через проблеми зі зв’язком між транспортом та центральним сервером, які виникають під час вимкнень електроенергії, система може резервувати кошти на ЛеоКарт не тільки за першу валідацію, а й при пересадці. Однак вночі система підсумує інформацію про всі поїздки у громадському транспорті за день і якщо пасажир встиг змінити громадський транспорт та зареєструватись до 40 хвилин, то з рахунку спише як за одну поїздку. Актуальний баланс із врахуванням пересадкових квитків відображатиметься на наступний день.
Поповнити транспортну картку можна через застосунок і веб-сайт EasyPay, термінали EasyPay та брендовані кіоски «Інтерпрес». Детальна інструкція як це зробити – тут.
Нагадаємо, перевірити актуальну суму на транспортній картці можна через сервіси EasyPay, через валідатор у транспорті та через брендовані кіоски «Інтерпрес». Покрокова інструкція щодо перевірки балансу картки – тут.
Додамо, придбати загальну картку «для всіх» (червоного кольору) можна у брендованих кіосках «Інтерпрес», а також в терміналах EasyPay, обладнаних спеціальними диспенсерами.
Читайте також: Безкоштовна пересадка у транспорті Львова запрацювала: хто може скористуватись