Львівводоканал відкрив новий безбар’єрний сервісний центр

Для кращого обслуговування маломобільних споживачів ЛМКП «Львівводоканал» відкрили новий сервісний центр на вулиці Зеленій, 64.

Про це повідомляє пресслужба Львівської міської ради.

Приміщення центру обладнали пандусом для людей на кріслі колісному, а також ознакували шрифтом Брайля для відвідувачів з вадами зору. Також до входу у центр постелили тактильну плитку, а всередині облаштували інклюзивну вбиральню та окремий куточок для дітей. Консультації споживачам тут надаватимуть три фахівці.

«Новий інклюзивний сервісний центр для обслуговування маломобільних людей додатково відкрили за адресою вулиця Зелена, 64 поруч із вже діючим», – пояснюють у ЛМКП «Львівводоканал».

Основні завдання сервісних центрів:

- надання інформації споживачам щодо особових рахунків, стану оплати за водопостачання та водовідведення;

- консультування щодо ремонту, повірки, реєстрації приладів обліку води;

- зміна власників житлових приміщень, кількості зареєстрованих осіб;

- видача довідок (роздруківок) про стан рахунку;

- укладання договору з ЛМКП «Львівводоканал»;

- виготовлення технічних умов і погодження робочих проєктів;

- подання заяв щодо приєднання до мереж водопостачання та водовідведення;

- замовлення хіміко-бактеріологічного аналізу води;

- обмеження та відновлення водопостачання;

- консультування щодо якості та тиску водопостачання.

Інклюзивний сервісний центр ЛМКП «Львівводоканал» працює з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід). Під час повітряної тривоги послуги не надають.

Окрім того, новий інклюзивний центр надаватиме послуги з консультування юридичних осіб.

Читайте також: Найстарша львів’янка Олена Рибалко відзначила 107-й день народження