Підприємство обіцяє протягом 14 днів автоматично повернути гроші тим пасажирам, які поскаржилися на надмірне списання грошей за проїзд у громадському транспорті.
У “Львівавтодор” пояснили, що через збій у системі мешканці Львова, які у п’ятницю, 23 лютого, розраховувались за проїзд у громадському транспорті банківською карткою, зіткнулися з проблемою подвійного зняття вартості проїзду. Іншими словами, тим, хто у п’ятницю їхав двічі, зняло кошти, як за чотири поїздки.
ЛКП “Львівавтодор” підтвердило, що така проблема виникла приблизно у 2% пасажирів, які розрахувались банківською карткою. “Вже відомо, що цей збій не пов’язаний з якістю роботи валідатора, часом валідації, маршрутом транспортного засобу, видом транспорту чи видом платіжної системи. Подвоєння транзакцій підтвердив і головний підрядник “Мікроелектроніка” у своєму листі, в якому офіційно вибачився, визнав свою вину та одразу ж запропонував механізм автоматичного повернення надміру списаних коштів”, - зазначено в коментарі підприємства.
Відомо, що технічний відділ “Львівавтодор” завершує ідентифікацію усіх помилкових транзакцій за цей день. Після чого впродовж 14 робочих днів надмірно списані кошти автоматично повернуть пасажирам у повному обсязі.
Водночас ЛКП “Львівавтодор” із генеральним підрядником “Мікроелектроніка” працюють над впровадженням додаткового контролю роботи програмного зобеспечення, щоб не допустити такої ситуації у майбутньому. Зараз система безготівкової оплати працює у звичному режимі.
Читайте також: У Львові відновлять декілька автобусних маршрутів – що відомо