«Гаряча лінія міста» працює цілодобово та забезпечує контроль за вирішення питань, з якими звертаються до нас мешканці. Протягом святкових вихідних з 24 до 26 серпня цього року «Гарячою лінією міста» було прийнято 842 дзвінки, що на 100 дзвінків менше ніж у вихідні святкові дні минулого року.
«Мешканці були найбільш активніші у першій половині дня. Порівняно з 2011 роком відбулось збільшення кількості звернень від мешканців з проблемою аварійних відключень водопостачання, але це зрозуміло, оскільки по місту проходить велика кількість ремонтних робіт. Також мешканців турбує чистота нашого міста, особливо у святкові дні, оскільки Львів є сучасним містом та привабливим туристичним центром», - повідомила Віра Фрис, начальник відділу «Гаряча лінія міста».