Реорганізація руху на вулиці Шевченка у Львові. Чи покращило це ситуацію на перехресті

Із 24 червня у Львові запрацювала нова схема організації дорожнього руху на вул. Шевченка, яка передбачає заборону лівого повороту з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого. Про це повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.

Протягом цього тижня фахівці відділу транспортного планування та моделювання ЛКП «Львівавтодор» відслідковували ситуацію зі скупченням транспортних засобів на підходах до перехрестя вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака. Отримані результати свідчать, що закоркованість на вулиці вдалося зменшити.

«Основна проблема утворення значних черг була спричинена трьома інтенсивними потоками на вул. Шевченка від/до центру та на вул. Ярослава Мудрого, а також конфігурацією перехрестя. Відтак зміна організації дорожнього руху – заборона лівого повороту з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого, дозволила оптимізувати світлофорний цикл, надавши напрямкам по вул. Шевченка з центру та по вул. Ярослава Мудрого достатньо дозвільного сигналу», - розповідають у ЛКП «Львівавтодор».

Протягом цього тижня фахівці відділу транспортного планування та моделювання підприємства відслідковували ситуацію зі скупченням транспортних засобів на підходах до перехрестя вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака.

Отримані результати проведених досліджень станом на 8:00 – 9:00 у будні дні:

- До внесення зміни в ОДР довжина черги на вул. Я. Мудрого становила 342 м (62 машини), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 7. Після зміни довжина черги на вул. Я. Мудрого скоротилася до 55 м (10 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, збільшилася до 11.

- До внесення зміни в ОДР довжина черги на вул. Шевченка до центру становила 505 м (92 машини), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 9. Після зміни довжина черги на вул. Шевченка до центру скоротилася до 203,5 м (37 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, зросла до 11.

- До внесення зміни в ОДР довжина черги на вул. Шевченка від центру була 295 м (53 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 10. Після зміни довжина черги на вул. Шевченка від центру зменшилася до 55 м (10 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, збільшилася до 15.

Читайте також:

Партнерський спецпроект
11:00, Сьогодні