Куди звертатися жителям Львівщини, якщо світла немає понад 9 годин

Наразі у Львові та області відключення світла тривають по вісім годин. 

30 листопада на Львівщині залишається діючим період відключень 4 – 8 – 4 - 8, де чотири години – подача електроенергії, а вісім годин – її відсутність. Про це повідомили у пресслужбі "Львівобленерго".

Орієнтовно разова відсутність електроенергії складає вісім годин, а далі протягом чотирьох годин світло буде. Після цього знову очікується відключення на вісім годин. Якщо у певний момент ситуація в енергосистемі стає кращою і є можливість подати електроенергію до довший період — енергетики це роблять.

Можливе також збільшення часу відключення орієнтовно на годину (8 + 1 години), зважаючи на необхідність доїзду оперативних бригад до підстанцій.

Якщо світла немає понад 9 годин, або ж сусідні будинки, які вимикають разом з вашим, вже мають електроенергію, а у вас немає — ймовірно сталося пошкодження електромереж і про це потрібно повідомити енергетиків. Це можна зробити у чат-ботах "Львівобленерго" у Telegram та Viber: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram. Там варто обрати свій особовий рахунок, натиснути "Немає світла" і оформити заявку, яка напряму потрапить у диспетчерську службу.

Окрім цього, можна звернутися на цілодобову гарячу лінію за номерами: 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68. 

Читайте також: У "Львівобленерго" прокоментували відключення світла для жителів

Фото на головній: Романа Балука

Партнерський спецпроект
17:13, Сьогодні