У Львові та області наразі для жителів відключають світло орієнтовно по вісім годин двічі на добу.
Станом на 30 листопада на Львівщині залишається діючим період відключень 4 – 8 – 4 - 8, де чотири години – подача електроенергії, а вісім годин – її відсутність. Про це повідомили у пресслужбі "Львівобленерго".
"У Львові та області тривають аварійні відключення відповідно до обсягів, які визначені розпорядженнями "Укренерго". Виділений ліміт навантаження для Львівщини покриває лише 50% загальних потреб області. Це наслідок ворожих обстрілів енергетичної інфраструктури та дефіциту потужності в енергосистемі України", - йдеться у повідомленні.
Кому відключають електроенергію
Під аварійні відключення потрапляють більшість споживачів Львівщини, окрім об'єктів критичної інфраструктури. Графіки відключень, які були оприлюднені раніше, не діють.
У зв'язку з важкою ситуацією в енергосистемі з переліку критичної інфраструктури вже вилучені низка об'єктів — такі як поліклініки, котельні, станції зв'язку, правоохоронні органи тощо.
На скільки часу відключають електроенергію
Орієнтовно разова відсутність електроенергії складає вісім годин, далі протягом чотирьох годин світло буде. Після цього знову очікується відключення на вісім годин.
Якщо у певний момент ситуація в енергосистемі стає кращою і є можливість подати електроенергію до довший період, то енергетики це роблять. Однак періодичність вісім годин без електроенергії та чотири з електроенергією наразі зберігається.
Що робити, якщо електроенергію вже мали подати, але світла досі немає
Можливе збільшення часу відключення орієнтовно на годину (8 + 1 година), зважаючи на необхідність доїзду оперативних бригад до підстанцій.
Крім цього, у час повітряної тривоги енергетики не можуть перебувати на енергооб’єктах, адже їх може атакувати ворог. Це теж може збільшити перерву в електропостачанні.
Якщо бачите, що світла немає понад 9 годин, або ж сусідні будинки, які вимикають разом з вашим, вже мають електроенергію, а у вас немає, то ймовірно сталося пошкодження електромереж і про це потрібно повідомити енергетиків. Це можна зробити у чат-ботах "Львівобленерго" у Telegram та Viber: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram. Там варто обрати особовий рахунок, натиснути кнопку "Немає світла" і зможете оформити заявку, яка напряму потрапить у диспетчерську службу.
Жителі також можуть звернутися на цілодобову гарячу лінію за номерами: 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68.
Зазначимо, тоді, коли електроенергія подається, просять використовувати її лише для найнеобхідніших потреб — зарядка телефонів, павербанків тощо. При цьому, не вмикати потужні прилади — духовки, порохотяги, бойлери, посудомийні машини та інші.
Читайте також: На Львівщині була загроза удару крилатими та балістичними ракетами з білорусі, - Козицький
Фото на головній: з відкритих джерел