Потенціал новозбудованого аеропорту у Львові використовується на неповних 10%.

Рахункова палата України нещодавно підрахувала, що потенціал львівського аеропорту використовується лише на 8%. За прогнозами летовище могло би пропускати до 7,3 млн пасажирів, однак торік ця цифра становила у 12 разів менше.

За пропускної спроможності у 20 тис. пасажирів за добу, реально аеропорт пропускає лише  1,5 тис., інформує «Радіо Свобода». Втім, менеджер з маркетингу ДП «Аеропорт «Львів» імені короля Данила» Галина Винарчик запевняє, що торік львівський аеропорт суттєво збільшив авіаперевезення у порівнянні з попередніми роками, і зі Львова тепер можна дістатись у 23 різні напрямки. «Найдальша точка – це Баку, сподіваємось, що рейси будуть не лише у літній період. Буде запущено рейс з вересня до Об’єднаних Арабських Еміратів, ведемо переговори з іншими авіакомпаніями про нові рейси. Кількість напрямків зростатиме», – зауважила менеджер. Оскільки левову частку туристів у Львові становлять гості з інших українських міст, тому мерія постійно апелює до уряду щодо необхідності розвитку внутрішніх авіаперевезень, доступних за цінами, зокрема у Харків та Донецьк. Наразі зі Львова можна долетіти лише у Київ та Сімферополь. «На базі аеропорту буде авіаконгрес, а це дуже нам цікаво, бо це промоція не лише аеропорту, але й Львова, як залучення інших авіакомпаній», – каже міський посадовець Олег Засадний. Експерти ж наголошують, що найбільшою причиною того, що потенціал львівського та інших аеропортів в державі не використовується, є монополізація ринку авіаперевезень, а тому ціни на квитки значно вищі, ніж у європейських країнах. Досі Україна зволікає з підписанням угоди про відкрите небо, що дало б можливість збільшити пасажиропотік. Українські летовища, які є у державній власності, умисно доводять до банкрутства, щоб приватизувати, переконаний народний депутат від фракції «Батьківщина» Степан Кубів. «Вони хочуть показати, що аеропорт збитковий, взяли у державні руки, показують неефективність використання і за безцінь з боргами продадуть. Це те саме, що сталося з залізницею. Раніше залізниця давала 12 мільярдів прибутку, тепер вона збиткова і пішла приватизація. Так буде і з авіаперевезеннями. А сучасний аеропорт потрібен західному регіону – з європейської перспективи особливо», – наголошує народний обранець. Допоки в Україні зволікають з дешевими авіаперельотами, такі послуги львів’янам пропонують польські летовища, які рекламують себе у Львові.