Стало відомо, хто купив за 170 мільйонів Львівський автобусний завод

Борг Львівського автобусного заводу, який "Укрексімбанк" продавав за 76 мільйонів гривень, купили за понад 170 млн грн.

Переможцем аукціону стало ТзОВ "Капітал-Фінанс". Про це повідомляє "Еспресо.Захід". 

Усього в аукціоні взяли участь шість учасників. Початкові заявки становили від 80 млн до 83 млн гривень. У процесі торгів остаточна ціна сягнула 170,01 млн гривень, найвартіснішу пропозицію зробило саме "Капітал-Фінанс".

Юридична особа зареєстрована в Києві, одна к власником фірми є Максим Чухен із Рудного, що біля Львова. До слова, Чухен є співвласником іншої фірми ТзОВ "Спарроу індастріз", що планує забудувати складами й адмінбудівлями понад 18 гектарів землі у промзоні "Сигнівка".

Переможець аукціону зможе претендувати на нерухоме та рухоме майно ЛАЗу, яке перебувал

о в кредитній заставі "Укрексімбанку". Йдеться про адміністративні й виробничі будівлі ЛАЗу, а також приміщення головного виробничого корпусу й рухоме майно (виробниче обладнання цехів). 

Серед переліку майна, що перебуває у заставі, також прохідна, механічний склад двигунів з адміністративно-побутовими приміщеннями, транспортний цех, гаражі і майстерні та ін. Загальна площа заставних приміщень за адресою Стрийська, 45 – 138 тис. м кв. 

Мер Львова Андрій Садовий заявив, що на площі в декілька десятків гектарів у вигідній локації нових забудов не буде. Він написав, що житлову забудову там проводити не дозволить, і додав, що ця територія призначена виключно для виробництва.

Водночас, як зазначив екскерівник управління інвестицій Львівської ОДА Роман Матис, заява міського голови Львова про те, що потрібно відновлювати виробництво на ЛАЗі, не має під собою жодного підґрунтя.

"Санітарні зони до вже збудованого житла, містобудівні умови й обмеження на яке видав виконавчий комітет, очолюваний міським головою, не дозволять здійснювати там виробничу діяльність. Окрім того, виробничі процеси потребують масштабних логістичних процесів, пов'язаних з доставкою працівників, обслуговуванням працівників на виробництві, гігантськими вантажними доставками і відвантаженнями готової продукції.Як вони це собі уявляють? Питання, звісно, риторичне. Тут же ж про політичні дивіденди а не про логіку", – написав Роман Матис.

Нагадаємо, "Укрексімбанк" виставив на продаж борг Львівського автобусного заводу, оцінивши цей лот початково у понад 76 мільйонів гривень.

Читайте також: Садовий: Російські бандюки вивезли з «ЛАЗу» ще не все, але в нас чимало охочих завершити їхню роботу