Садовий: Російські бандюки вивезли з «ЛАЗу» ще не все, але в нас чимало охочих завершити їхню роботу

Мер Львова Андрій Садовий вважає, що майбутні власники Львівського автобусного заводу повинні будуть відновити на ньому промислове виробництво.

Так Садовий прокоментував аукціон з продажу частини території «ЛАЗу».

«Сьогодні завершується аукціон з продажу частини заборгованості заводу «ЛАЗ». Йдеться про невелику частину приміщень, які перебувають під заставою.

На аукціон виставили 76 мільйонів — це лише мала частина боргу підприємства. Купівля цієї заборгованості не дає права користуватись майном заводу.

Це швидше квиток на інвестиційну війну, адже таких боргів є багато і вони розміщені у різних банках.

Сьогодні свою частину продає державний «Укрексімбанк». Минулого тижня мав розмову з керівництвом банку. Вдалося знайти точки дотику, які є важливими для міста.

Я звертаю увагу на це не просто так. Бачимо різку зацікавленість до аукціону зі сторони будівельних компаній. Російські бандюки вивезли з ЛАЗу ще не все, але в нас чимало охочих завершити їхню роботу.

Доводжу до відома потенційних інвесторів, що на території заводу потрібно відновити промислове виробництво.

Про жодну житлову забудову мова йти не може‼️

Це позиція громади міста. Ми не дозволимо змінити цільове призначення земельних ділянок.

Вже маємо добрий досвід із продажем колонії на Сихові і хочемо закріпити цей результат.

Львову потрібні високооплачувані робочі місця. У нас є потенціал для машинобудування. Трамваї, тролейбуси, електромобілі — це те, що Львів може виготовляти для України та всього світу», - написав Садовий.

Нагадаємо, що Львівський автобусний завод (ЛАЗ) — колись найбільше підприємство України з випуску тролейбусів та автобусів міського, приміського і туристичного призначення. Був створений у 1945 році.

У 1994 р. на базі підприємства було створено Відкрите Акціонерне Товариство «Львівський автобусний завод», контрольний пакет акцій якого належав Фонду Держмайна України.

Згодом прямим власником заводу стало ТОВ «Львівські автобусні заводи», засновниками якого є акціонерна корпорація «Мерибені енерджі корп» (Канада), корпорація «Євротрак Технолоджіс лімітед» (Канада), приватна компанія «Сіті транспорт Констракшн Інвестмент ЛТД» (Великобританія) та російський бізнесмен Ігор Чуркін.

З того часу завод перейшов у фінальну стадію загибелі (вирізали та вивезли обладнання, відправили близько 2000 працівників у неоплачувані відпустки, у 2013-му оголосили про перенесення заводу у Дніпродзержинськ), щоб у жовтні 2014 року повністю зупинити виробництво.

26 травня 2014 року Державна виконавча служба України видала постанову про арешт майна заводу-боржника.

У червні 2021 року державний «Укрексімбанк» виставив на продажу права вимоги за кредитними договорами та дебіторську заборгованість Львівського автобусного заводу.

Читайте також: Матис: Я знаю, хто виграє аукціон по продажу Львівського автобусного заводу