Цьогорічна весна у Львові обіцяє бути ще цікавішою та яскравішою, ніж зазвичай. Команда проекту «Львову личить зелений/ Lvivgoesgreen» обіцяє додати зелених барв у різні сфери соціального життя міста: від освітньої до транспортної.
Проект втілюватимуть учасники і переможці минулорічного екопроекту «Екофан», що тривав у Києві, Харкові, Донецьку та Львові і заохочував мешканців міст-господарів Єврочемпіонату причепурити свої міста і гордо прийняти довгожданих гостей. Після виконання низки завдань, серед яких і встановлення альтернативної ялинки, і прибирання водойм та парків, і висадка квітів, львівській команді вдалося вибороти перемогу і таким чином отримати ґрант від Фундації Кока-Кола на здійснення екопроекту для Львова.
Проект, що триває із лютого по листопад 2013 року, має на меті підняти рівень обізнаності львів’ян із екологічними проблемами та заохотити їх до здорового способу життя. У ході проекту передбачається проведення освітніх семінарів для учнів 6-7-их класів у 14-ти школах міста, а також організація виїзних екскурсій на сміттєсортувальне підприємство. Організатори проекту сподіваються, що після завершення освітнього компоненту маленькі львів’яни по-новому подивляться на те, що їх оточує, навчаться дбайливіше ставитися до довкілля та навіть зможуть подати приклад батькам та друзям.
Окрім цього, у рамках проекту також заплановано встановлення смітників у 3-х міських парках і обладнання центральної частини міста велопарковками. Таким чином, кінцева мета проекту – переконати львів’ян, що дбати про місто – означає дбати про себе.
«Мешканці Львова завжди готові змінювати своє місто на краще. Саме тому ми переконані, що буде зовсім нескладно досягнути позитивних змін у екосвідомості львів’ян. Вже скоро вони почнуть пересідати із автомобілів і маршруток на велосипеди. Для цього просто потрібен невеличкий стимул, ну і, звичайно, покращення умов. Ми віримо, що цим проектом також зможемо до цього долучитися» , - розповідає координатор проекту Маркіян Микитка.
Як зазначає Олеся Жулинська, директор відділу зі зв`язків з громадськістю «Кока-Кола Україна», їхня компанія активно підтримує проекти, спрямовані на захист довкілля та пропаганду активного, здорового способу життя.
«Минулий рік в Україні був особливим для нас – адже це був рік ЄВРО. Ми надзвичайно пишаємось тим, що Чемпіонат запам`ятався не лише яскравим футболом, але і екологічними проектами, які втілювали «екофани» за підтримки нашої компанії. Надзвичайно приємно усвідомлювати, що і після закінчення Чемпіонату рух «екофанів» продовжується. Ми бажаємо успіху проекту «Львову личить зелений», а «екофанів» нехай стає більше», - додає Олеся Жулинська.