Українські зоозахисники створили онлайн-магазин виробів з хутра, де вказані реальні ціни

Наприкінці листопада українські зоозахисники створили власний онлайн-магазин шуб та хутра, який за два тижні ста дуже популярним. Особливістю є те, що тут вказують реальні ціни за покупці.

Як повідомили власники магазину - представники UAnimals, щороку у "Чорну п'ятницю" в світі влаштують Fur Free Friday, коли активісти закликають людей відмовитись від покупок натурального хутра. У громадській організації вирішили піти ще далі та створили онлайн-магазин.

Онлайн-магазин хутра

"Особливість крамниці полягає в максимально чесній ціні. Натискаючи на кнопку "дізнатись ціну", потенційний покупець шуби дізнається про кількість вбитих для неї лисиць, єнотів та інших тварин. А також в буквальному сенсі може подивитися в очі своїй шубі. Задача полягала в тому, аби магазин був максимально схожим на справжній, тому зупинились на класичному Golden Fur та за два дні зробили сайт магазину хутра", - зазначили зоозахисники.

Таким чином намагаються привернути увагу до проблеми саме потенційних покупців виробів з хутра. Завдяки рекламі у соцмережах вдалося привести в магазин 12 000 людей зі Львова, Києва, Харкова, Одеси та інших міст.

"Магазин продовжить своє існування і ви можете впевнено радити його знайомим, які досі носять хутро. Також будемо раді допомозі в SEO-оптимізації магазину. Завітати в магазин можна за посиланням", - резюмували у UAnimals.

Читайте також: Традиційного Різдвяного ярмарку у Львові не буде: як змінять формат