Із 16 січня 2021 року мовою обслуговування споживачів буде за умовчанням української. Такі зміни наберуть чинності відповідно до ст. 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”.
Про це повідомив мовний омбудсмен Тарас Кремінь. За його словами, усі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою.
"У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав'ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був - обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою", - наголосив Тарас Кремінь.
У випадку порушення прав українців як споживачів на отримання інформації та послуг українською мовою, просять звертатися до Уповноваженого із захисту державної мови. Скарги можна надсилати поштою: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12 або на e-mail kremin@kmu.gov.ua.
Читайте також: Верховна Рада поступилася ФОПам: відтермінували обов'язкове використання касових апаратів