Телефонна агітація за Синютку та грошові сертифікати від "Фами": у Львові фіксують порушення

У неділю, 22 листопада, у день голосування на другому турі виборів мера Львова, спостерігачі продовжують фіксувати порушення. Серед незначних порушеннях на дільницях, були зафіксовані й більш серйозні випадки - пряма агітація за Олега Синютку та розіграш грошових сертифікатів від соцагенції "Фама".

Про це повідомили у Львівській організації "Комітет виборців України". У Львові зафіксували прихований підкуп виборців: "Фама", яку асоціюють із Андрієм Садовим, поширює інформацію про розіграш сертифікатів між виборцями, які проголосували та взяли участь у екзит-полі.

Цю інформацію підтвердили представники штабу "Європейської солідарності" у Львові, які звернулися зі заявою до правоохоронців. До цієї ж ситуації можна віднести акцію #качнидільницю, широко розпіарену на бігбордах міста та у соцмережах.

Водночас зафіксували зовнішню рекламну продукцію з ознаками прихованої агітації на підтримку обох кандидатів у мери Львова. Окремим виборцям телефонують зі закликами "прийти на дільницю, щоб показати високу явку" та з прямою агітацією за Олега Синютку.

У цілому, спостерігачі не фіксують системних порушень у Львові, тому і не ставлять під сумнів загальний висновок про демократичний та змагальний характер виборів.

Доповнено: у соціологічній агенції "Фама" повідомили, що не підтримують окремих кандидатів на не підкуповують виборців. На цих виборах соціологи здійснювали екзит-поли серед тих, хто уже проголосував, за межами дільниць, і це не впливає на волевиявлення. У маркетингових цілях серед учасників екзит-полу оголосили конкурс, який проходить на добровільній основі.

Читайте також: Другий тур виборів мера Львова 2020: як це було, - ХРОНІКА