У неділю, 22 листопада, у день голосування на другому турі виборів мера Львова, спостерігачі продовжують фіксувати порушення. Серед незначних порушеннях на дільницях, були зафіксовані й більш серйозні випадки - пряма агітація за Олега Синютку та розіграш грошових сертифікатів від соцагенції "Фама".
Про це повідомили у Львівській організації "Комітет виборців України". У Львові зафіксували прихований підкуп виборців: "Фама", яку асоціюють із Андрієм Садовим, поширює інформацію про розіграш сертифікатів між виборцями, які проголосували та взяли участь у екзит-полі.
Цю інформацію підтвердили представники штабу "Європейської солідарності" у Львові, які звернулися зі заявою до правоохоронців. До цієї ж ситуації можна віднести акцію #качнидільницю, широко розпіарену на бігбордах міста та у соцмережах.
Водночас зафіксували зовнішню рекламну продукцію з ознаками прихованої агітації на підтримку обох кандидатів у мери Львова. Окремим виборцям телефонують зі закликами "прийти на дільницю, щоб показати високу явку" та з прямою агітацією за Олега Синютку.
У цілому, спостерігачі не фіксують системних порушень у Львові, тому і не ставлять під сумнів загальний висновок про демократичний та змагальний характер виборів.